خانه نحوه بسته بندی کالا و حمل بار با نیسان وانت یا خاور
2020-01-05 12:55


نحوه بسته بندی کالا و حمل بار با نیسان وانت یا خاور
دسته بندی: حمل کالا از تهران به مشهد | در: 1398-3-31


بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و مشهد

یکی از مهمترین مراحل در یک جابجایی امن و بی دغدغه برای صاحبان و گیرندگان کالا موضوع بسته بندی خوب کالا و یا وسیله ای که قصد حمل و جابجایی آن را دارید میباشد .

منظور از بسته بندی خوب برای کالای جابجا شونده این است که ایجاد یک تصور بسته بندی برای کالا و این موضوع که بار جابجا شونده در طول مسیر با چه خطراتی روبرو میباشد .

تاریخچه بسته بندی کالا

بسته بندی کالا با توجه به نوع کالا اعم از کاغذ ،ظروف شکستنی، لوازم منزل ، ویا انواع دستگاههای صنعتی دارای تاریخچه متفاوت و به 8 قرن پیش از میلاد مسیح برمیگردد و کالا ها در آن زمان بوسیله پارچه و یا در ظروف گلی و شیشه ای زمخت حمل و جابجا میشدند .

فرهنگ دهخدا بسته بندی کالا را بستن اشیاء در یک لفاف یا در یک صندوق بیان میکند .

بسته بندی کالا در جابجایی از یک نقطه به نقطه دیگر در داخل و یا خارج از شهر به معنی اینست که با استفاده از عناصر خارجی از جمله پلاستیک های حباب دار ، پتو ، کاغذ باطله ، انواع کارتن ، پارچه و ملحفه و غیره محفظه و محلی برای سلامت کالا را از نقطه بارگیری تا لحظه و مکان و محل تخلیه بار حفظ نماید .

نکته : رانندگان و کارگران و همچنین خودروی حمل کننده کالای شما نمیتوانند کالای را که بسته بندی نشده یاشد به طریق درست حمل کنند و به سلامت بار شما را تحویل دهند . پس بسته بندی کالا را انجام دهید یا از راننده و کارگران بخواهید که این کار را انجام دهند .

در ذیل چند مورد از بسته بندی مهم کالاهایی که نیاز به بسته بندی کالا را دارند برای شما توضیح میدهیم :

بسته بندی در حمل لوازم منزل :

بسته بندی و جابجایی مبلمان و سرویس چوب :

برای جابجایی مبلمان حتما از راننده و کارگران بخواهید که کالای شما را توسط پتو و ملحفه و کارتن و استفاده از طناب پارچه ای به ماشین محکم کرده و از هرگونه خسارت جلوگیری نماید .

مبلمان ها انواع چرمی و پارچه ای دارند به دلیل جلوگیری از ایجاد رد طناب ، از طناب پارچه ای استفاده شود یا در زیر طناب حتما از تکه کارتن قرار بگیرد .

جابجایی یخچال فریزر :

یخچال فریزر ها بسته به اندازه آنها یا در کارتن خود قرار بگیرند یا توسط پتو و یا پلاستیک حباب دار و ملحفه بسته بندی شوند و با طناب محکم به ماشین مهار شوند .

یخچال فریزر ها ی ساید بای ساید ممکن است برای تسهیل در جابجایی ، درهای آنها توسط کارگران بازشوند حتما از کارگران و راننده بخواهید که درها را در پتو بپیچد .

جابجایی تلویزیون و لوازم صوتی :

تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی را در کارتن های خود آنها قرار دهید .

اگر کارتن های آنها را ندارید و دور ریخته اید حتما آنها را در پتو بپیچید و با چسب و یا طناب محکم کنید .

لوازم آشپزخانه اعم از لوازم برقی و یا ظروف شکستنی :

لوازم برقی آشپزخانه را در کارتن های خود آنها و یا با استفاده از پلاستیک حباب دار و یا کارتن های متفرقه بسته بندی نمایید .

ظروف شکستنی را در داخل کارتن های محکم به دلیل وزن بالاظروف چینی و پیرکس بسته بندی و با چسب پهن زیر و روی کارتن ها را محکم نمایید .

همچنین تک تک ظروف را در روزنامه و یا کاغذ باطله بپیچید .

حتما بر روی کارتن ها بنویسید شکستنی و به کارگران و راننده نیز تذکر بدهید تا بیشتر مراقبت کنند .

بهترین راه برای یک اسباب کشی منزل اینست که شما ابتدا با یک موسسه حمل و نقل و باربری تماس بگیرید که در این زمینه تجارب زیادی داشته باشد . که هم نوع نوع وسیله نقلیه و هم از کارگران زبده و با تجربه را برای شما بفرستد که بتوانید یک جابجایی امن و بدون هرگونه خسارت احتمالی را تجربه کنید .

 

بسته بندی فرش ها و موکت :

برای بسته بندی فرش ها بهتر است که آنها را لول کرده و با طناب یا چسب محکم کنید . چ

بهتر است ریشه های فرش را در ابتدا چسب پهن زده تا در مسیر اسباب کشی کثیف نشوند .

بسته بندی گاز و ماشین لباسشویی و ظرفشویی :

حتما در اسباب کشی از کارگران بخواهید که پایه های تنظیم کننده ارتفاع این نوع وسایل را بنندند و یا از زیر این وسایل باز کنند .

و در های ماشین لباسشویی و ظرفشویی و گاز آشپزخانه را محکم چسب بزنند . با استفاده از پتو و یا کارتن بسته بندی و با طناب به ماشین محکم نمایند .

بسته بندی لوستر و لوازم روشنایی :

لوازمی از قبیل لوسترها و انواع لوازم روشنایی را در کارتن های محکم و با استفاده از کاغذ باطله و یا ملحفه از جابجا شدن در داخل کارتن جلوگیری نمایید و با چسب پهن زیر و روی کارتن را محکم چسب بزنید .

اسباب کشی منزل شما بسته به نوع بار و مقدار وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید ماشین های مختلفی را میتوانید از باربری درخواست کنید که از جمله آنها میتوان :

وانت بار که پیکان وانت ، آریسان ، مزدا را شامل میشود که جهت حمل تعداد اندک از وسایل شما مورد استفاده میباشد

وانت نیسان بار : که انواع روباز و یا مسقف بسته به جابجایی شما در داخل شهر تهران و یا خارج شهررا دارد .

خاور و یا کامیونت که بسته به جابجایی شما در داخل شهر تهران و یا خارج شهر انواع مسقف و روباز را شامل میشود .

بسته بندی کالاها و دستگاههای تجاری :

دستگاه ها و یا کالاهای تجاری را بوسیله کارتن خود آنها و بر روی پالت های چوبی قرار دهید . به این صورت که ابتدا آنها را بر روی پالت با استفاده از طناب محکم کنید بطوریکه به هیچ وجه از روی پالت جابجا نشوند .

سپس از راننده بخواهید که با استفاده از پتوا و پلاستیک بسته بندی و با طناب به ماشین محکم شوند .

در ادامه در هنگام بارگیری و در طول مسیر و تخلیه از راننده و کارگران بخواهید که بیشترین مراقبت را داشته باشند تا از هرگونه خسارت بدور باشید .

رانندگان وسایل نقلیه در باربری نتسان موظف میباشند برای بارهای بین شهری و داخل شهر نیز حتما چادر برزنتی مناسب همراه داشته باشند و بر روی بار بکشند تا هم از آب خوردگی و هم از افتادن بار شما در طی مسیر جلوگیری شود .

در صورتیکه بار شما مبل و یا وایلی که به سرعت کثیف میشوند میباشد حتما از راننده بخواهید که قبل از کشیدن چادر برزنتی بر روی بار از یک ملحفه و پارچه ای استفاده کند تا وسایل بوسیله چادر برزنتی کثیف نشوند .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book