خانه نیسان وانت چه بارهایی را جابه جا میکند ؟
2020-01-02 08:41


نیسان وانت چه بارهایی را جابه جا میکند ؟
دسته بندی: حمل کالا از تهران به مشهد | در: 1398-2-5


نیسان وانت در باربری شهری و بین شهری چه بارهایی را جابجا میکند .

گروه باربری نتسان بهترین وانت بار و سریع ترین وانت بار بین شهری که نیسان وانت های نتسان میباشند را برای جا به جایی کالای شما از مبدا و مکان شما در هر نقطه از تهران یا مشهد میباشد به کار گرفته تا به بهترین روش بتوانیم رضایت شما را بدست بیاوریم .

نیسان بار، وانت باری که میتواند تا 2 تن بار از نظر وزن و با باری به اندازه 2.20*1.65 به جهت حمل اثاثیه منزل ، جهیزیه ، حمل دستگاههای پزشکی ، حمل قالب های صنعتی و دستگاهها تا وزن 2 تن و بارهای کارتنی ویا مجموعه کالاهایی که نیاز به حمل و جا به جایی سریع بین شهری دارند را انجام میدهد .

ابتدا خلاصه ای از نیسان وانت زامیاد در کشور:

نیسان وانت یا همان نیسان جونیور که در ایران با نام زامیاد 24 و نیسان آبی شناخته میشود برای اولین بار در سال 1349 توسط شرکت سایپا در ایران تولید شد . و پس از تغییرات مختلف سرانجام در سال 1377 با نام زامیاد 24( نام یک شرکت خصوصی خودروسازی که در سال 1342 شمسی احداث گردید که در سه راه آذری در تهران واقع شده بود )  در کشور تولید  و کماکان نیز با همین نام در حال تولید و عرضه میباشد .
خودرویی با حجم موتور 2400 سی سی و استفاده از یک موتور پرقدرت و گیربکش و دیفرانسیل قوی و با استحکام بدنه و استفاده از یک شاسی مستحکم طرفداران و مشتریان زیادی به جهت حمل و جابجایی بار در کشور دارا میباشد .  
خودرو نیسان وانت یا نیسان آبی توانایی حمل مجاز بار براساس قوانین پلیس راهی را تا 2000 گیلوگرم که در مجموع با وزن نیسان بار  که در حدود 1800 کیلوگرم میباشد 3800 کیلوگرم که در کارت خودرو ذکر شده است را میتواند جابجا نماید.
یکی از تعاریفی که از نیسان وانت توسط  مهندسین خودرو سازی زامیاد میشود این که به نیسان آبی لقب باربر نجیب را میدهند .

این خودرو بهترین و مطمئن ترین وانت بار موجود در کشور به جهت حمل و جابجایی انواع بارهای شهری و بین شهری میباشد .

نیسان وانت های گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر و از همه مهمتر نیسان وانت های مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .

شما برای درخواست نیسان وانت بارهای نتسان کافیست با ما تماس بگیرید یا در قسمت پنل ثبت شماره تلفن شماره خود را وارد نمایید تا به محض ثبت شماره از طرف متصدیان نتسان با شما تماس گرفته شده و شما را در درخواست و ارسال بار یاری رسانده و راهی برای همکاری مستمر ما و شما باشد .

نتسان بار 24 ساعته و تمام وقت در خدمت رسانی به هموطنان عزیز آماده بوده تا بهترین انواع وانت بار نیسان و کامیونت را به شکل در بستی و با بیمه و بارنامه معتبر به حضور شما معرفی و ارائه خدمت انجام دهد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book