خانه در حمل کالای بین شهری به چه نکاتی باید توجه کنیم
2020-01-05 12:54


در حمل کالای بین شهری به چه نکاتی باید توجه کنیم
دسته بندی: حمل کالا از تهران به مشهد | در: 1398-4-2


ارسال کالا از تهران به مشهد و توجه به نکات مهم

نکات مهمی که باربری بین شهری و ارسال باری که قصد جابجایی آن را داریم که میبایست با آنها  آشنایی داشته و به آنها توجه کنیم .

ابتدا اطلاعات کاملی که شما در مورد بار ارسالی خود داشته باشید عبارتند از :

نوع بارو  مدلهای بسته بندی مناسب :

با دانستن این موضوع و نوع باری که قصد ارسال آن از تهران و یا مشهد را دارید و با در نظر گرفتن خطرات احتمالی که بار در طول مسیر با آن روبروست میتوانید بسته بندی مناسب برای بار خود را انتخاب و انحام دهید .

به طور مثال : ارسال یک یخچال فریزر ساید بای ساید از تهران به مشهد که میبایست یخچال را در کارتن خود قرار دهید . در صورت نداشتن کارتن یخچال باید با استفاده از پلاستیک حباب دار و پتو و چسب کاملا عایق شود تا از برخورد با بقیه لوازم و یا بدنه وسیله نقلیه جلوگیری شود واز ایجاد خط و خش در روی بدنه یخچال جلوگیری شود .

ارزش کالا دانستن ارزش بار ارسالی و درخواست بیمه کافی به میزان ارزش کالا یکی دیگر از نکات مهم در ارسال بار میباشد .

شما در هنگام تماس با متصدیان گروه باربری نتسان حتما ارزش کالا از شما پرسیده میشود تا در صورت تمایل شما با مبلغ اندک بار شما بیمه شود .

در صورتیکه مبلغ کالا را نمیدانید توصیه ی ما این است که با مشاوران و متصدیان نتسان بار حتما مشورت نمایید و بیشترین مبلغ را برای بیمه بار خود انجام دهید .

 وزن بار : دانستن وزن بار ارسالی به شما این کمک را میکند که در هنگام درخواست از باربری ، ماشین مناسب و تعداد کارگران و یا در صورت وزن زیاد کالا از جرثقیل برای بارگیری و تخلیه استفاده نمایید . 

پس از آن شما نیاز به یک باربری دارید که ماشین مناسب بارشما را برای بارگیری بارتان بفرستد  و از ارسال کالایتان مطمئن باشید و دوم با توجه به ارزش کالایتان بار مورد نظر شما را بیمه کند.

شما قبل  از بارگیری بار و یا کالای خود در هنگامیکه راننده و کارگران به مکان بارگیری رسیدند میبایست در ابتدا بارنامه را دریافت نمایید و اطلاعات مندرج در بارنامه و ارزش کالای درج شده و بیمه بار را با درخواست خود مطابقت دهید و پس از تایید شما بارگیری انجام شود .

 

بهترین راه برای یک جابجایی شهری و بین شهری  اینست که شما ابتدا با یک موسسه حمل و نقل و باربری تماس بگیرید که در این زمینه تجارب زیادی داشته باشد . که هم نوع  وسیله نقلیه و هم از کارگران حرفه ای و با تجربه را برای شما بفرستد که بتوانید یک جابجایی امن و بدون هرگونه خسارت احتمالی را تجربه کنید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد مجهز به انواع نیسان وانت و خاور یا کامیونت مسقف به جهت حمل بار شما در هر نقطه از تهران و یا مشهد به تمامی کشور میباشد .

در هنگام بارگیری کالا و لوازم ارسالی بهتر است که چیدمان بار در وسیله نقلیه اعم ازاثاثیه منزل ، دستگاه ها و لوازمات حساس الکترونیکی و پزشکی ، لوازمات تجاری  و اداری و دستگاهها و لوازمات صنعتی و ....  به عهده کارگران و یا راننده حمل کننده بار به دلیل تجربه آنها باشد .

 نکته مهم :پس از بارگیری بار در صورتیکه ارزش کالای شما بالای 20 میلیون تومان میباشد حتما توسط خود شما و یا تذکر به راننده از سه جهت از بار داخل ماشین عکس گرفته شود.بطوریکه بار و یا کالا ، کاملا در داخل ماشین مهار شده باشد و پلاک ماشین در عکس خوانا و قابل رویت باشد .

پس از بارگیری راننده موظف به کشیدن چادر و پلاستیک مورد نیاز با توجه به وضعیت جوی میباشد. همراه داشتن چادر و کشیدن آن بر روی بار برای وسائل نقلیه در باربری نتسان الزامی میباشد .

پس از بارگیری در نظر داشته باشید که با توجه به مکان شما در تهران و یا مشهد و ساعات ترافیک و شلوغی شهر  به طور مثال  برای ارسال بار از تهران به مشهد به طور میانگین بین 14 تا 15 ساعت را در نظر بگیرید و برای تخلیه بار در مشهد هماهنگی لازم را انجام دهید .

پس از بارگیری بار مقصد بار و آدرس مکان تخلیه و تلفن شخص تحویل گیرنده بار که در بارنامه به عنوان گیرنده کالا ثبت شده است را به راننده داده و پس از رسیدن کالا به مقصد مبلغ مندرج در بارنامه را تسویه نمایید .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book