خانه پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تربت حیدریه با کامیون
2022-09-18 17:15


پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تربت حیدریه با کامیون
دسته بندی: باربری | در: 1401-6-27


پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تربت حیدریه با کامیون شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارات باربری مشهد به تربت- حمل بار مشهد به تربت- بیمه نامه حمل بار مشهد به تربت- کرابه حمل بار مشهد به تربت وارد این صفحه شده اید.

پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تربت حیدریه با کامیون – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات باربری مشهد به تربت- حمل بار مشهد به تربت- بیمه نامه حمل بار مشهد به تربت- کرابه حمل بار مشهد به تربت خواهیم پرداخت.

پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تربت حیدریه با کامیون - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به تربت حیدریه را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

شهرستان تربت حیدریه یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی در شمال‌شرقی ایران می‌باشد. مرکز این شهرستان، شهر تربت حیدریه است. بایگ، رباط سنگ و کدکن شهرهای دیگر آن هستند. در سال ۱۳۹۵، این شهرستان تعداد ۲۲۴٬۰۰۰ نفر جمعیت داشته‌است که به ترتیب پس از مشهد، نیشابور و سبزوار چهارمین شهرستان بزرگ استان خراسان رضوی است. این شهر پایتخت زعفرانی جهان نیز شناخته می‌شود.
تربت حیدریه، دارای ۴ بخش می باشد. از لحاظ ارتباط‌ دهی در حال حاضر بیش از ۹۳٪ جمعیت شهرستان، از نعمت تلفن بهره‌مند هستند، مضافاً به اینکه ۱۰۰٪ روستاهای بالای ۵ نفر جمعیت شهرستان نیز دارای ارتباط بوده و در مجموع حدود ۹۹٫۸ درصد جمعیت شهرستان به نوعی دسترسی به ارتباط دارند.
تربت حیدریه از شمال با شهرستان‌های مشهد و نیشابور، از سمت غرب با کوهسرخ، از سمت شرق با شهرستان زاوه و از سمت جنوب با شهرستان‌های مهولات و رشتخوار همسایه می‌باشد.
جهت حمل بارهاي سنگين با وزن  تا ۱۰ تن ( ميوه تره بار –برنج – آرد – مصالح ساختماني- فلزات و..تا ۱۰ تن) از كاميون تك يا بنز ۱۰ تن استفاده ميشود. براي حمل بار هايي با اين ابعاد و اوزان از كاميون ۶ چرخ يا  كاميون تك محور استفاده ميشود.
ابعاد اتاق بار كاميون تك:
طول شاسي :۵متر و ۶۰ سانتيمتر
عرض:۲متر و ۴۰ سانتيمتر
انواع كاميون
كاميون به دستگاهي گفته مي شود كه متشكل از يك شاستي و يك كشنده (موتور) باشد. براي كاميونها بسته به اينكه ﺑـﺮ روي ﺷﺎﺳﻲ ﭼﻪ ﻧﻮع ﺗﺠﻬﻴﺰات و ﻳﺎ ﻣﻠﺤﻘﺎت دﻳﮕﺮي ﻣﺘﺼﻞ ﺷﻮد، ﻧﺎم ﮔﺬاري ﻣﺘﻔﺎوتي انتخاب مي شود. بر روي شاستي اين دستگاه مي توان تجهيزات گوناگوني نصب نمود كه اين تجهيزات عبارت اند از: تراك ميكسر، اتاق حمل كالا، جرثقيل، كفي، پمپ بتن، تانكر حمل مايعات، آبپاش، قيرپاش، كمپرسي حمل مصالح و .... .

موارد استفاده از كاميون: كاميونها جز ماشين آلات حمل خاك و مصالح به حساب مي آيند. از اين دستگاه مي توان در موارد ذيل
دسته بندي انواع كاميون چگونه است؟
معيارهاي گوناگوني براي دسته بندي كاميونها موجود مي باشد. معيارهايي كه معمولاً براي دسته بندي كاميونها استفاده مي شود عبارت اند از:
محدوده فعاليت
نوع سوخت مصرفي كاميون
نحوه تخليه مصالح
تعداد محورها
تعداد ديفرانسيل ها
اندازه و نوع موتور كاميون
ظرفيت حمل بار كاميون
بر اساس كاربري كاميون

پاییز و زمستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به تربت حیدریه با کامیون – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - باربری مشهد به تربت- حمل بار مشهد به تربت- بیمه نامه حمل بار مشهد به تربت- کرابه حمل بار مشهد به تربت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book