خانه بیمه حمل بار وانت نیسان جهت حمل از تهران به شهرستان
2020-01-02 09:15


بیمه حمل بار وانت نیسان جهت حمل از تهران به شهرستان
دسته بندی: بیمه بار | در: 1398-2-5


مطمئنا جبران خسارت وارده به کالا ، هم برای شما و هم برای راننده حمل کننده آن بسیار سخت خواهد بود که بهترین راه استفاده از یک اتوبار یا باربری و وسیله حمل باری که بتواند با بیمه نامه معتبر شما

شما برای ارسال بار خود از تهران یا کرج به مشهد ویا شهرستانهای داخل ایران نیاز به اطمینان خاطر دارید که در درجه اول با باربری و حمل باری تماس بگیرید که بار یا کالای شمارا بیمه کند .

مطمئنا جبران خسارت وارده به کالا ، هم برای شما و هم برای راننده حمل کننده آن بسیار سخت خواهد بود که بهترین راه استفاده از یک اتوبار یا باربری و وسیله حمل باری که بتواند با بیمه نامه معتبر شما را در این زمینه راهنمایی و کمک نماید .

ابتدا منظور از بیمه نامه معتبر بار چیست ؟

بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود ویا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

بیمه باربری انواع مختلفی دارد که در ادامه بیمه نامه باربری داخلی را بررسی میکنیم :
بیمه نامه باربری داخلی بیمه نامه ای است که از یک یا چند محل در داخل کشور بارگیری شده و به یک یا چند محل یا مقصد در داخل کشور تخلیه گردد . مبدا و مقصد این بیمه نامه در داخل کشور میباشد . در این نوع بیمه نامه دو دسته خطرات اصلی و اضافی را شامل میشود .
ابتدا خطرات اصلی بیمه نامه داخلی :
خطرا اصلی مجموعه خطراتی که با نوع بار ارتباطی ندارد و ممکن است برای هر نوع باری اتفاق بیفتد و حق بیمه ای که برای آن پرداخت میشود برای تمامی بارها یکسان میباشد از جمله این خطرات : آتش سوزی ، تصادف وسیله نقلیه ، واژگونی وسیله نقلیه و پرت شدن بار .
 

خطرات اصلی بیمه نامه داخلی در تمامی بیمه ها یکسان میباشد .

خطرات اضافی بیمه نامه داخلی :
این نوع خطرات بستگی به نوع کالای بیمه شونده دارد و هزینه ای بعلاوه خطرات اصلی دارد که براساس درخواست بیمه گذار و پرداخت حق بیمه اضافی قابل پوشش میباشد . که از جمله این خطرات :

پرت شدن محموله از روی وسیله نقلیه  
خسارت بار در هنگام بارگیری و تخلیه کالای بیمه شده
سرقت کلی بار و کالای بیمه شده که با فرانشیز 20 درصد ارزش کل بار محاسبه میشود .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهدبهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book