خانه حمل بار و اثاثيه از مشهد به سيستان و بلوچستان با بهترین خدمات و تخفیف ویژه
2020-01-16 19:36


حمل بار و اثاثيه از مشهد به سيستان و بلوچستان با بهترین خدمات و تخفیف ویژه
دسته بندی: بیمه بار | در: 1398-6-21


بهترین اتوبار در میان شرکت ها و موسسات باربری از نظر خدمات برای حمل بار از مشهد خراسان رضوی به تمام شهرستان های استان سیستان و بلوچستان از جمله زاهدان زابل ایرانشهر چابهار سراوان خاش نیک شهر کنارک میرجاوه قصرقند فنوج مهرستان زهک گلمورتی دلگان سرباز نیمروز هیرمند سیب و سوران راسک سامانه هوشمند باربری 24 ساعته نتسان

اگر می خواهید از شهر مشهد به سیستان و بلوچستان اثاث کشی نمایید یا می خواهید با توجه به جایگاه این استان کالا و محصولات خود را ارسال نمایید یا حتی خرده بار دارید و می خواهید به هر شهری از شهرهای استان سیستان و بلوچستان از مبدا مشهد و یا تهران ارسال نمایید ما به شما پیشنهاد استفاده از باربری نتسان را می دهیم اگر سوال نمایید چرا اینگونه پاسخ می دهیم:

1- رانندگان ما به خوبی مسیر مشهد به تمام شهرهای استان سیستان و بلوچستان آشنایی و اشراف کامل دارند.
2- مجموعه باربری و حمل و نقل بزرگ نتسان سالهاست که در این مسیر یعنی مشهد به سیستان و بلوچستان کالا - محصول و اسباب منزل و اداری جابجا نموده است و قطعا این تجربه بین شهری بالا میتواند به شدت در آسودگی خاطر شما مفید باشد.
3- ما اعتقاد داریم بهترین و آسوده خاطرترین اثاث کشی و یا حمل بار زمانی محقق می باشد که کارگران متخصص کالا ها و محصولات را در ماشین بچینند که این کار مهم را موسسه نتسان به جهت داشتن کارگران متخصص به خوبی انجام می دهند.

بسیاری از ما تجربه ای از اسباب کشی در زندگی خود داشته ایم و می دانیم که این موضوع چقدر کار سختی است. اسباب کشی تقریبا برای همه ما تجربه ای جالب اما پروسه ای پر استرس و سخت محسوب می شود. مهم نیست از یک سو به سمت دیگر خیابان باشد و یا از شهری به شهر دیگر.  در بیشتر موارد تا اسم اثاث کشی به گوشمان می خورد گویی تمام نگرانی های دنیا بر سر ما خراب می شود. اما باید گفت چاره ای جز این کار نیست و واقعا زمانی که مجبور به اسباب کشی باشید باید حتما این کار خسته کننده را به پایان برسانید. اما این موضوع زمانی نگران کننده تر می شود که قرار است از شهری به شهر دیگر حمل اثاث و بار و یا خرده بار داشته باشید. به علت طولانی بودن مسیر تمامی نکاتی که باید در اثاث کشی رعایت می کردید حساس تر شده و باید با دقت بیشتری به آنها جامه عمل بپوشانید.

اگر می خواهید با مفهوم خرده بار آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید. برای درک صحیح مفهوم خرده بار تصور کنید شما می خواهید یک محموله باری شامل چند بسته را به شهر دیگری ارسال کنید، بار شما کمتر از آن است که بتواند یک کامیون یا خاور و یا حتی وانت را پر کند بنابراین وقتی با شرکت باربری هماهنگ می کنید شرکت مورد این بار را با خرده بار های دیگر یک جا بار زده و به مقصد می فرستد.

حال فرض کنید از شهر مشهد به استان سیستان و بلوچستان حمل بار و اثاث و یا خرده بار دارید. با توجه به مسافت طولانی که در پیش دارید بهتر است نسبت به شرایط جاده ها آشنایی کامل داشته باشید. این مسیر  954 کیلومتر است که حدود 15 ساعت طول خواهد کشید. شما از مشهد حرکت کرده و به تربت حیدریه می روید. سپس به سمت شهر گناباد راهی خواهید شد. و پس از آن از قائن و بیرجند عبور خواهید کرد. و سپس به نهبندان می رسید و پس از گذر از چند منطقه دیگر به استان سیستان و بلوچستان خواهید رسید. که مقصد شما خواهد بود.

شاید بسیاری از افراد فکر می کنند که استان سیستان و بلوچستان دارای هوای گرم و بارندگی کم است. اما در سال بارندگی گاه موجب ایجاد سیل و خسارت شدید می‌گردد ولی در صورت مهار سیلابها امکان توسعه کشت افزایش می‌یابد. در جاده منتهی به سیستان در خراسان جنوبی در مواقع خاصی از سال دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند و رانندگان محترم باید در هنگام حمل بار - اثاثیه - خرده بار و همچنین کالاهای سنگین و... دقت کافی را لحاظ بفرمایند تا از ایجاد حادثه جلوگیری نمایند.

در هر صورت استفاده از شرکت های باربری معتبر و مطمئن به شما در حمل بار به شهرستان کمک شایانی خواهد نمود. گروه باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان هموطن در حمل بار، اثاثیه ، خرده بار ، بارهای صنعتی ، پزشکی ، تجاری ، اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی از مشهد به سیستان و بلوچستان یا هر نقطه از میهنمان می باشد. با نتسان آرامش را تجربه نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book