خانه تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف
2022-06-28 13:50


تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف
دسته بندی: باربری | در: 1401-4-7


تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقفشما احتمالا با جستجوی یکی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند وارد این صفحه شده اید.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقفمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به همدان را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

خاور مسقف اولين كاميوني است كه در قرن بيستم شكل گرفت و ايجاد شد اين وسيله در كنار ديگر ماشين‌هايي كه براي حمل كالا از آن‌ها استفاده مي‌شد. هم اين كه در كار آتش نشاني هم به كمك آتش نشان‌ها آمد. و براي يكي از ماشين‌هاي پر كاربرد در آتش نشاني نيز استفاده مي‌شود.
ماشين‌هاي كاميون كه در بازار به نام ماشين‌هاي خاور مسقف بنز ايجاد شده‌اند براي داشتن گنجايش مناسب و ‌اندازه مناسب داراي علاقه مندي زيادي در بين خريداران خود را دارد كه بيشتر شركت‌هاي باربري از اين كاميونت‌ها براي حمل بار خود استفاده مي‌كنند. حمل و نقل مي‌بايستي در شهر يا راه‌هاي بين شهري رشد زيادي داشته باشد با اين حال كه ماشين‌ها با تنوع بالا و داراي آپشن‌هاي مناسب براي اين ماشين‌ها اختصاص داده شود.
ماشين‌هاي خاور مسقف بنز و يا به عبارتي كاميونت‌ها تا شش تن مي‌توانند بار را به خود اختصاص دهند و با توجه به نوع بار شان نوع‌هاي متفاوتي در بازار است. يكي از خاور مسقف‌هايي كه مي‌توان از آن نام برد خاور مسقف روباز است.
اين نوع از كاميون يا خاور مسقف‌هاي روباز ابتدايي‌ترين خاور مسقف‌ها و كاميون‌هايي هستند كه براي حمل بار‌هايي مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه به توجه بسيار كمي‌ براي حمل كردن و جا به جايي آن‌ها نياز است. بار‌هايي كه در اين كاميونت‌ها مي‌توان استفاده نمود ميوه يا‌‌‌‌ تره بار، مصالح ساختماني، فلز‌ها و غيره مي‌باشند.
نوع ديگر از كاميونت‌ها داراي سقف هستند اين ماشين‌ها معمولا با يك سركش از جنس پارچه‌اي هستند يا اين كه سقف آن از نوع فلزي است كه حفاظ خوبي براي بار‌هايي است كه ما بيشتر نگران از بين رفتن آن‌ها در اسباب كشي خواهيم بود. به شكل معمول در اين ماشين‌ها از موكت و وسيله‌هاي ضربه گير پوشانده شده است تا آسيبي به وسايل در هنگام حمل و نقل وارد نشود.
خاور مسقف يكي از مهمترين و اصلي ترين خودروهاي حمل بار در ايران مي باشد كه براي حمل بسياري از بارها از خاور مسقف استفاده مي گردد. عموما از خاور مسقف براي حمل بارهاي حساس و سبك مانند لوازم منزل ، لوازم اداري و . . . استفاده مي شود.
همچنين براي حمل جهيزيه و كالا و لوازم منزل نيز از خاور مسقف استفاده مي شود. خاور مسقف داراي ويژگي هاي مناسب حمل كالاهاي حساس مي باشد و جهيزيه نيز جزء اين موارد است ارسال جهيزيه در برخي موارد به اشتباه با استفاده از كاميونت روباز يا نيسان نيز انجام ميگيرد.
تعرفه و  نرخ كرايه باربري با خاور مسقف بر اساس موارد بسيار زيادي مشخص ميشود . اين موارد در هزينه هاي حمل و نقل بار و كالا بسيار مهم هستند و نه تنها براي خاور مسقف بلكه براي تمام انواع خودروي باربري موثر است. ما براي ارائه نرخ كرايه و تعرفه دقيق براي حمل و نقل بارهاي شما بايد تمامي موارد موثر در هزينه هاي حمل و نقل را تحت بررسي كامل قرار دهيم
از موارد زير ميتوان به عنوان اصلي ترين موارد موثر در نرخ كرايه خاور مسقف نام برد:
فاصله مبداء و مقصد
شرايط محل بارگيري و تخليه
وزن و شرايط خاص محموله
شرايط آب و هوايي
ميزان ارزش بار و بيمه نامه آن
و . . . . .
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به همدان با خاور مسقف– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book