خانه باربری مشهد به ورامین در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
2023-04-18 11:50


باربری مشهد به ورامین در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
دسته بندی: باربری | در: 1401-11-9


برای حمل بار از مشهد به ورامین، می‌توانید از شرکت‌های باربری داخلی و بین‌المللی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید با گروه باربری نتسان تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست پیشنهاد قیمت کنید. قیمت حمل بار از مشهد به ورامین بسته به وزن، ابعاد و نوع بار شما متفاوت خواهد بود.

همچنین در انتخاب شرکت باربری به موارد زیر نیز توجه کنید:

نوع بار: در صورتی که بار شما دارای خاصیت‌های خاصی مثل حساسیت دما و رطوبت است، باید از شرکتی که تجهیزات مناسب برای نگهداری بار شما دارد استفاده کنید.
شرایط نقلیه: در صورتی که بار شما باید با شرایط خاصی حمل شود، مثلاً در شرایط آب و هوایی خاص، باید از شرکتی استفاده کنید که خدمات مناسب برای حمل در شرایط خاص را ارائه می‌دهد.
زمان تحویل: در صورتی که برای شما مهم است که بار شما در زمان کوتاه‌تری تحویل داده شود، باید با شرکت‌هایی تماس بگیرید که خدمات ارسال سریع‌تری را ارائه می‌دهند.
نظرات مشتریان: نظرات و تجربیات مشتریان قبلی نیز می‌تواند به شما کمک کند تا شرکت مناسبی را برای حمل بار انتخاب کنید.

باربری مشهد به ورامین در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ورامین مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات  - حمل بار از مشهد به ورامین - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به ورامین - باربری مشهد ورامین   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ورامین در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به ورامین را برای شما عزیزان تدارک ببنید .

بعد از خرید یا اجاره خانه نوبت به مرحله اسباب کشی می‌رسد. در این مرحله معمولاً بیشتر ما برای انتخاب ماشین اسباب کشی سخت‌گیری نمی‌کنیم. بعضی از ما انتخاب ماشین را به شرکت باربری مناسب واگذار می‌کنیم و بعضی دیگر تنها ماشین اسباب کشی که می‌شناسیم کامیون و خاور است و به همین دلیل ار همان ابتدا به سراغ آن‌‌ها می‌رویم.
نکته‌ای که باید بدانیم این است که ماشین‌های اسباب کشی انواع مختلفی دارند و انتخاب ماشین اسباب کشی مناسب، هم باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های ما می‌شود و هم از دوباره‌کاری و آسیب دیدن وسایل و استرس‌های اضافی روز اسباب کشی کم می‌کند. بنابراین لازم دانستیم تا در این مطلب درباره‌ی روش انتخاب ماشین اسباب کشی مناسب صحبت کنیم. تجربه نیروهای حمل بار هم در این خصوص مهم است. برای این منظور با شرکت های معتبر باربری مانند باربری نتسان تماس بگیرید.
انواع ماشین اسباب کشی چیست؟
قبل از هر چیز لازم است با انواع ماشین‌های اسباب کشی آشنا شویم:
1) ماشین‌های سبک: وانت، وانت‌نیسان، وانت‌پراید
2) ماشین‌های نیمه‌سنگین: کامیون، خاور، هیوندا، کامیونت
3) ماشین‌های سنگین (برای جابجایی بین شهری): تریلی، ترانزیت، ده‌ تن، کمپرسی
نکات مهم در انتخاب ماشین اسباب کشی چیست؟
1) فاصله: مسافت بین خانه‌ی فعلی و خانه‌ی جدید نقش مهمی در انتخاب ماشین اسباب کشی دارد. دقت کنیم اگر مسافت طولانی است حتماً ماشینی با ظرفیت به اندازه‌ی لازم یا حتی بیشترانتخاب کنیم. چون اگر ماشین کوچک باشد، مجبور می‌شویم دو بار وسایل را بار بزنیم که در مسافت طولانی کار بسیار سختی است.
هم‌چنین اگر اسباب کشی از یک شهر به شهر دیگر است حتماً این نکته را در نظر بگیریم که ماشینی که انتخاب می‌کنیم باید مناسب جاده باشد. معمولاً برای جابجایی بار در جاده از ماشین‌های سنگین مثل تریلی استفاده می‌شود.
2) فصل: در فصل‌های گرم سال مثل تابستان می‌توانیم از ماشین‌های بدون سقف برای اسباب کشی استفاده کنیم. ولی در فصل‌های بارانی مثل پاییز و زمستان حتماً باید از ماشین‌های سقف‌دار استفاده شود وگرنه ممکن است بخش زیادی از وسایل ما در بارندگی آسیب ببیند.
3) حجم بار و وزن بار ماشین اسباب کشی: حجم و وزن بار تعیین کننده‌ترین عوامل در انتخاب ماشین مناسبند. دقت کنیم که بعضی اوقات ممکن است حجم وسایل ما زیاد باشد اما وزن آن‌ها زیاد نباشد (وسایل در ابعاد بزرگ از جنس ‌های سبک مثل تشک دونفره ). برعکس گاهی وزن وسایل زیاد است اما حجم آن‌ها زیاد نیست ( مثل بعضی سرویس خواب‌های چوب سنگین). در هر دو حالت باید در انتخاب دقت کنیم. در صورتی که وسایل ما کم باشد می‌توانیم از وانت و وانت‌نیسان استفاده کنیم. در حجم یا وزن‌های بیشتر کامیون، کامیونت و خاور گزینه‌های خوبی هستند.
کلیه‌ی شرکت‌های اسباب کشی باید تعرفه‌ استانداردی برای ماشین‌های اسباب کشی خود داشته باشند. در این تعرفه‌ها معمولاً سقف وزن بار برای هر یک از ماشین‌های شرکت مشخص شده است. از آن‌ها بخواهیم این تعرفه را در اختیار ما بگذارند و بر اساس آن تصمیم بگیریم. برای تشخیص حجم بار هم می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت باربری نتسان تماس بگیرید.
دقت کنیم که همیشه هم ماشین بزرگ خوب نیست. در صورتی که ماشین اسباب کشی پر نشود، فضاهای خالی بین وسایل باعث جابجایی آن‌ها در حین حرکت می‌شود. ضمن این که سرعت ماشین‌های بزرگ کمتر از ماشین‌های کوچک است. هم‌چنین هزینه‌ی این ماشین‌ها بیشتر است و بعضی از آن‌ها در ساعات یا مسیرهای خاصی ممنوعیت تردد دارند.
4) موقعیت کوچه و خیابان برای تردد ماشین اسباب کشی: موقعیت کوچه و خیابانمان را در نظر بگیریم. اگر کوچه و خیابانمان تنگ و باریک باشد نمی‌توانیم از ماشین‌های بزرگ استفاده کنیم. وگرنه مجبور می‌شویم هزینه‌ای چندین برابر را برای نیروهای خدماتی که وسایل را در این فاصله جابجا می‌کنند بپردازیم.
5) جنس: جنس وسایلمان را در نظر بگیریم. اگر بیشتر وسایلمان پارچه‌ای هستند و در معرض آفتاب آسیب می‌بینند از ماشین‌های بدون سقف استفاده نکنیم. اگر وسایل شکستنی (مثل بوفه یا ویترین شیشه‌ای) داریم ماشین‌های کوچک مثل وانت برای ما مناسب نیستند. چون وسایل به طور کامل داخل ماشین جا نمی‌شوند و احتمال آسیب دیدن آن‌ها در مسیر زیاد است.
6) تعداد: علاوه بر حجم و وزن وسایل، تعداد آن‌ها نیز اهمیت دارد.اگر تعداد وسایلمان زیاد است، حتماً ماشینی انتخاب کنیم که وسایل را از دم در خانه‌ی فعلی به دم در خانه‌ی جدید منتقل کند. چون جابجایی تعداد زیادی از وسایل باعث خستگی بیشتر نیروهای خدماتی و در نتیجه درخواست هزینه‌ی بیشتری خواهد شد. ضمن این که چیدن تعداد زیاد وسایل در ماشین اسباب کشی کار سخت‌تری خواهد بود. البته این بخش تا حد زیادی به شیوه‌ی بسته بندی وسایل توسط خود ما هم وابسته است. سعی کنیم تعدا بسته‌ها را کم کنیم.
7) چینش: به مهارت نیروهای خدماتی در چینش مناسب وسایل در ماشین دقت کنیم. خیلی وقت‌ها به علت مهارت کم نیروهای خدماتی وسایل ما در ماشین اسباب کشی جا نمی‌شود و ما مجبور می‌شویم وسایل را در چند مرحله بار بزنیم.
8) راننده ماهر: علاوه بر انتخاب ماشین مناسب باید حواسمان به راننده‌ی ماشین هم باشد. امنیت تمام وسایل ما در دست راننده‌ی ماشین اسباب کشی است. در صورت نداشتن تسلط کافی، کوچکترین غقلت باعث بروز حادثه خواهد شد. حتماً از همان ابتدا وضعیت بیمه‌نامه و گواهی‌نامه راننده را چک کنیم.
9) بودجه: در نهایت بودجه‌ی ما نقش بسیار مهمی در انتخاب ماشین اسباب کشی مناسب دارد. اما دقت کنیم که اگر وسایلمان زیاد است فریب قیمت کم ماشین‌های کوچک را نخوریم. چون مجبور به چند بار رفت و برگشت و بار زدن مجدد می‌شویم که در نهایت هزینه‌ی بیشتری برایمان خواهد داشت. تمام گزینه‌های موجود را بررسی کرده و عاقلانه انتخاب کنیم.

 

باربری مشهد به ورامین در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات -  حمل بار از مشهد به ورامین - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به ورامین - باربری مشهد ورامین   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

مطالب مرتبط


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book