خانه باربری مشهد به نقده در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
2023-04-11 11:18


باربری مشهد به نقده در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
دسته بندی: باربری | در: 1401-12-23


باربری‌ها به عنوان یکی از راه‌های حمل و نقل کالا و بارها در شهر مشهد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما متاسفانه باربری‌هایی وجود دارند که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و ممکن است برخی مشکلات را برای مشتریان ایجاد کنند. بنابراین، برای انتخاب باربری در شهر مشهد باید به موارد زیر توجه کرد:

1- اعتماد‌پذیری: باید به دنبال یافتن باربری با اعتماد‌پذیری بالا باشید که مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار دارد.

2- تجربه کاری: تجربه کاری باربری‌ها نیز بسیار مهم است. باید به دنبال باربری با تجربه کافی در حمل و نقل کالا باشید.

3- وسایل حمل و نقل: باید بررسی کنید که باربری دارای وسایل حمل و نقل مناسب و کافی است یا خیر؟

4- قیمت: قیمت حمل و نقل نیز باید در نظر گرفته شود. باید به دنبال باربری با قیمت مناسب و معقول باشید.

5- سابقه کاری: سابقه کاری باربری نیز می‌تواند نشان دهنده کیفیت خدمات آن باشد. باید به دنبال باربری با سابقه کاری مثبت باشید.

6- محتوای بیمه: باید بررسی کنید که باربری دارای بیمه مناسب برای کالاها است یا خیر؟

در کل، برای انتخاب باربری در شهر مشهد باید به مواردی مثل اعتماد‌پذیری، تجربه کاری، وسایل حمل و نقل، قیمت، سابقه کاری و محتوای بیمه توجه کنید.

باربری مشهد به نقده در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع نقده مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات  - حمل بار از مشهد به نقده - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به نقده - باربری مشهد نقده   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نقده در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به نقده را برای شما عزیزان تدارک ببنید .

حمل بار سنگین با تریلی یکی از جمله خدمات باربری تخصصی در زمینه حمل و نقل است. تریلی های انواع مختلفی دارند که عموما برای حمل بار های سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرند. اگر قصد ارسال بار هایی را دارید که تناژ بالایی دارند باید از انواع تریلی ها برای حمل آن استفاده کنید. تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی چادری و تریلی کمرشکن از جمله مهمترین و کاربردی ترین تریلی ها هستند که برای حمل بارهای سنگین مورد استفاده قرار میگیرند.
حمل بار سنگین با تریلی 18 چرخ
تریلی ها یا همان 18 چرخ ها هستند که عدد 18 اشاره به تعدادچرخ های آنها دارد، 18 چرخ ها از جمله متنوع ترین و کاربردی ترین ماشین های باری هستند که برای حمل بار کالا های سنگین شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و داری انواع گوناگونی هستند که از جمله معروف ترین تریلی ها می توان به تریلی کفی، تریلی لبه دار، تریلی چادری و تریلی ترانزیت اشاره نمود
حمل بار با تریلی کفی
کشنده کفی ها که ساده ترین مدل کشنده ها است از چند لایه چوب با کیفیت و فولاد ساخته شده است و فاقد هرگونه اتاق یا بدنه میباشد و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند و میتوان با خیال راحت از آنها برای حمل بارهای سنگین استفاده نمود. البته باید توجه داشت که بسته بندی بارها به گونه ای باشد که بتوان آنها را بر روی کفی مهار کرد.
آهن آلات از جمله بارهای سنگینی هستند که برای حمل آنها از تریلی کفی استفاده میشود، به ویژه برای حمل میلگرد و تیرآهن با توجه به اینکه طولشان زیاد است و معمولا وزن بالایی دارند تریلی کفی بهترین و تنها گزینه برای حمل است.
حمل بار با تریلی بغلدار
بسیاری از کالاها هستند که با توجه به نوع بسته بندی شان قابلیت حمل با کفی را ندارند از طرفی ممکن است نوع بار به گونه ای باشد که نتوان آنها را روی هم قرار داد و با ترانزیت بارگیری کرد، برای حمل این نوع کالا ها میتوان از تریلی هایی استفاده کرد که مانند کفی هستند اما دور تا دور آنها دیواره هایی قرار گرفته است و این دیوار ها به صورت متحرک هستند و برای راحت تر بودن فرآیند بارگیری میتوان آنها را باز کرد و بعد از بارگیری برای مهار کردن بار آنها را بست و محکم نمود.
حمل بار با تریلی ترانزیت
ترانزیت ها که همان تریلی های چادری هستند دارای یک اتاق بزرگ هستند که در برابر نفوذ رطوبت و ضربه مقاوم است بنابراین برای حمل بارهایی که حساس هستند باید از ترانزیت استفاده کرد. ترانزیت ها مانند تریلی کفی و تریلی بغلدار برای حمل بارهای سنگین تا 22 تن مناسب هستند اما با توجه به اتاقی که دارند نمیتوان با چرثقیل یا لیفتراگ بارگیری کرد.
یکی از مهمترین کاربرد های ترانزیت برای حمل بارهای صادراتی است که به مقدار زیاد و با تناژ بالا برای مرز های ایران و کشور های همسایه ارسال میشود.
برای بار های سنگینی که باید برای بلند کردن آنها از لیفتراگ و یا جرثقیل استفاده کرد، تریلی بغلدار بسیار مناسب است چرا که فاقد سقف است و دیواره های کناری آن در هنگام بارگیری باز میشود.
حمل بار با تریلی کمرشکن
کمرشکن ها در نگاه اول مانند تریلی های کفی هستند با این تفاوت که صاف و یک دست نیستند و دارای ناهمواری است قسمت عقبی آن ارتفاع کمتری با زمین دارد بنابراین میتوان از آن برای کالا و محموله هایی که ارتفاع بیشتری دارند استفاده کرد. کمرشکن ها متناسب با تعداد محورهایشان معمولا تا 16 الی 36 تن بار را به راحتی حمل میکنند و برای حمل بارهای فوق سنگین، ترافیکی و حجیم بسیار مناسب می باشند.

 

باربری مشهد به نقده در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات -  حمل بار از مشهد به نقده - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به نقده - باربری مشهد نقده   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book