خانه باربری مشهد به میاندوآب در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
2023-05-04 15:47


باربری مشهد به میاندوآب در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
دسته بندی: باربری | در: 1401-8-21


باربری یا حمل و نقل بار به فرایند انتقال کالا، مواد و تجهیزات از یک محل به مقصد دیگر با استفاده از وسایل نقلیه مختلف اطلاق می‌شود. این فرایند شامل بسته‌بندی، بارگیری، حمل و نقل و تخلیه کالا می‌شود.

باربری یکی از مهم‌ترین بخش‌های زنجیره تأمین است که برای تأمین نیازهای شرکت‌ها و صنایع به حمل و نقل کالاها و مواد اولیه و مصرفی از یک محل به محل دیگر استفاده می‌شود. باربری می‌تواند به صورت داخلی در یک شهر یا منطقه، یا بین شهرها و کشورها باشد.

باربری مشهد به میاندوآب در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات  - حمل بار از مشهد به میاندوآب - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به میاندوآب - باربزی مشهد میاندوآب خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به میاندوآب در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به میاندوآب را برای شما عزیزان تدارک ببنید .  - حمل بار از مشهد به میاندوآب - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به میاندوآب - باربری مشهد میاندوآب


انوع خاور باربری
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در کمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند که از حساسیت کمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف که از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نکته جالبی که در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است که درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد کند اما اغلب در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری در سطح شهر کمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است که می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
شرکت ها و موسسات باربری بین شهری که رضایت مشتری برای آن ها و سلامت بارشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ترجیح می دهند از خاورهای مسقف برای حمل بار مشتریان استفاده کنند تا بار به سلامت به مقصد برسد. حداکثر ظرفیت خاورهای مسقف ۳ تن است.
خاور کمپرسی
حتما خاورهای کمپرسی را در مناطقی که ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است که بار آن ها به وسیله کمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یک جک هیدرولیکی در بخش بار خاور باعث می شود که اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاک و … جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توان آن ها به کمک خاور کمپرسی جابجا کرد.
خاور بغل بازشو
برخی از بارها به دلیل ساختاری که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری کرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می کنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است که درون اتاقک دارای سیستم سرد کننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنک کننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ
خاورهای اتاق بزرگ یکی دیگر از انواع خاور باربری هستند که به دلیل اتاق بزرگی که دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یک کشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل کند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی
خاورهای معمولی دارای ابعادی کمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده کرد. به عبارتی گفته می شود که خاورهای معمولی مقدار کمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان
خاور بادسان از دیگر تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداکثر ۶ تن است.
باربری مشهد به میاندوآب در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات -  - حمل بار از مشهد به میاندوآب - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به میاندوآب - باربزی مشهد میاندوآب را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

مطالب مرتبط

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به سبزوار | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به سبزوار | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-9
خدمات حمل بار و اثاث کشی و جابه جایی از مشهد به نیشابور | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و اثاث کشی و جابه جایی از مشهد به نیشابور | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-8
خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به کاشان  | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به کاشان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-7
خدمات حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل از مشهد به اصفهان  | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل از مشهد به اصفهان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-6



خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به کردکوی | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به کردکوی | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به گرگان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به گرگان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
 خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به خلخال | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به خلخال | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به اردبیل | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به اردبیل | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1402-12-23


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book