خانه باربری مشهد به خور در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
2023-05-01 22:15


باربری مشهد به خور در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
دسته بندی: باربری | در: 1401-9-1


شرکت‌های باربری معمولاً خدماتی مانند بسته‌بندی، بارگیری، تخلیه و تحویل کالاها را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آن‌ها ممکن است به مشتریان خود خدمات اضافی مانند بیمه کالا، امنیت حمل و نقل، ذخیره سازی کالاها و خدمات پایانه‌ای مانند جمع آوری و توزیع کالاها در مقصد نیز ارائه دهند.

 

در این روزها، با توجه به رشد تجارت الکترونیکی، باربری آنلاین یا باربری الکترونیکی نیز در حال ظهور است. در این مدل از باربری، مشتریان با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین، به راحتی می‌توانند کالاهای خود را حمل و نقل کنند. با توجه به توسعه فناوری و استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، باربری آنلاین ممکن است به صورت خودکار و بدون نیاز به انسان انجام شود.

باربری مشهد به خور  در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خور  مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات  - حمل بار از مشهد به خور  - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به خور  - باربری مشهد خور    خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به خور  در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به خور  را برای شما عزیزان تدارک ببنید .

انواع تریلر ها چیست؟
سلام خدمت شما عزیزان،اگر دوست دارید انواع تریلر ها را بشناسید و متوجه بشید کاربرد هر کدام در چه جیزی است حتما ادامه مقاله انواع تریلر ها چیست را مطالعه کنید.شرکت آکو فیدار با داشتن سابقه چندین ساله و هم چنین داشتن پرسنلی متخصص و کارآمد آماده ارائه بهترین خدمات تریلر برای شما عزیزان است.
اما خود تریلر چیست و به چه معناست
تریلر به معنای بارکش است و در واقع به کامیون های باربری بسیار بزرگی گفته می شود که توانایی حمل بار تا 24 تن را دارد.این تریلر ها معمولا توسط کمپانی های بسیار بزرگ و مختلفی مانند:مرسدس بنز،اسکانیا،ولوو و ….. تولید می شوند که در سر تا سر جهان کاربرد و فروش بسیار بالایی دارند.
انواع تریلر ها
1-تریلی کفی:
تریلی کفی یکی از ساده ترین مدل کامیون ها است که از یک قسمت باری ساده بدون سقف و بدنه استفاده می کند.
موارد استفاده از تریلی های کفی:
این مدل تریلر ها برای جابجایی انواع مواد استفاده می شوند.موادی مانند:تیرآهن،مصالح ساختمانی،و حتی در برخی موارد یک خانه کامل!.
2-تریلی های ترانزیت:
یک دیگر ازانواع تریلر ها تریلی ترانزیت،تریلی هایی هستند که به نام تریلی های اتاق دار نیز مشهور اند و بدنه و سقف در قسمت بار  مجهز شده اند.معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد این تریلی ها برای جا به جایی موادی که نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت دارند کاربرد بالایی دارد.
3-تریلی های لبه دار:
این مدل تریلی ها معمولا در طرفین و انتها از پنل های چوبی بهره بهره برده اند،.ارتفاع دیواره این کامیون ها در حالت استاندارد و معمولی باید 80 سانتی متر با کف اتاق فاصله داشته باشند.
موارد استفاده از تریلی های لبه دار:
این نوع از تریلی ها  برای موادی که به صورت بسته بندی هستند معمولا بارگیری نمی شوند،خاک،شن،مواد دیگری که بدون بسته بندی هستند بیشتر برای این نوع از تریلر ها استفاده می شوند
4-تریلی کمپرسی:
تریلی های کمپرسی دارای اتاقک هایی هستند که توسط یک جک بلند شده  و تخلیه بار را آسان می کند.در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های  کمپرسی است این نوع از تریلی کاربرد زیادی در خاک برداری انواع مصالح ساختمانی مانند(شن،ماسه،خاک،آجرو….) دارد.کاربرد های دیگری نیز دارد اما بیشترین درصد کاربرد این نوع از تریلی ها حمل موادی است که صرفا قرار است در محل مورد نظر تخلیه شوند.
5-تریلی بغل بارشو:
تریلی بغل بازشو از مدلی است که دیوار کناری آن برای بارگیری باز می شود،معمولا برای بار کردن کنده های درخت که طول زیاد و هم چنین سنگین وزن هستند کاربرد بسیار زیادی دارد.
6-تریلی یخچالی:
در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یکی دیگر از موارد آن تریلی های یخچالی است تریلی های یخچالی همان طور که از نامش پیداست دارای یک سردخانه و سیستم تهویه مطبوع مناسبی در بخش بار است که از فاسد شدن بار کامیون جلوگیری کرده و موجب عمر بیشتر بار می شود.
منابع استفاده از تریلی های یخچالی:
از تریلی های یخچالی بیشتر برای انتقال موادی هم چون انواع گوشت های منجمد شده،ماهی ها و موادی که در بازه های زمانی کوتاه فاسد می شوند استفاده می شود.
7-تریلی تیغه:
قسمت بار تریلی تیغه یا تیغه دار به وسیله تیغه ای طولی  با محور به دو نیمه نیمه مساوی تقسیم شده اند.این تریلی ها به خودی خود دارای قسمت بار نیستند و کانتینر های مورد باری مورد نیاز به روی آنها قرار گرفته می شود.
موارد استفاده از تریلی تیغه:
این نوع از تریلی ها بسته به خود نیاز اشخاص می تواند بار داشته باشد و نصب بار پشت کامیون آنها دلخواه است.
تریلی 40 فوت:
یکی از ابعاد متداول کانتینر های باری 12 متر یا 40 فوت می باشد.این کانتینر ها با توجه به حجم و ابعاد خودشان بارگیری مناسبی را انجام می دهند و در باربری زمینی و دریایی استفاده ی ویژه ای دارند.
موارد استفاده از تریلی های 40 فوت:
تریلی های 40 فوت برای حمل و نقل این کانتینر ها (کانتینر هایی با بار 12 متر یا 40 فوت ) استفاده می شوند.
تریلی 20 فوت:
از اندازه های متداول دیگر کانتینر های باری 20فوت یا همان 6 متر می باشد.این مدل کانتینر ها بعد از مدل های 40 فوتی بیشتر استفاده را در ما بین کانتینر های باری دارند.تریلی های 20 فوت نیز بهترین و مطمئن ترین وسیله برای حمل زمینی این بار ها است.
باربری مشهد به خور  در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات -  حمل بار از مشهد به خور  - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به خور  - باربری مشهد خور    را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book