خانه نیسان وانت به جهت حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد
2020-01-04 12:31


نیسان وانت به جهت حمل اثاثیه منزل از تهران به مشهد
دسته بندی: حمل کالا از تهران به مشهد | در: 1398-3-4


نیسان وانت در حمل اثاثیه منزل چگونه بار جابجا میکند ؟

نیسان وانت خودرو و وانت بار مناسب و جادار و قدرتمندی برای حمل اثاثیه منزل شما میباشد . این نوع وانت بار به دلیل اندازه مناسب بار بیش از وانت بارهای دیگر مورد توجه در کششور ما قرارگرفته و استفاده میشود .

نیسان بار، وانت باری که میتواند تا 2 تن بار از نظر وزن و با باری به اندازه 2.20*1.65 به جهت حمل اثاثیه منزل ، جهیزیه ، حمل دستگاههای پزشکی ، حمل قالب های صنعتی و دستگاهها تا وزن 2 تن و بارهای کارتنی ویا مجموعه کالاهایی که نیاز به حمل و جا به جایی سریع بین شهری دارند را انجام میدهد .

نیسان وانت های گروه باربری نتسان بار ادب و احترام به مشتری را در درجه اول فعالیت خود قرار داده اند و مجهز به انواع لوازم مورد نیازی که برای حمل کالای شما نیاز است میباشند از جمله ، طناب ، پلاستیک ، چادر و از همه مهمتر نیسان وانت های مدل بالا و به روز تا در مسیر حمل بار به مشکل برنخورند .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور از جمله  از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book