خانه جابه جایی و حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به زاهدان با کامیونت و خاور مسقف | با 30% تخفیف ویژه پاییز و زمستان 1402
2023-09-17 09:32


جابه جایی و حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به زاهدان با کامیونت و خاور مسقف | با 30% تخفیف ویژه پاییز و زمستان 1402
دسته بندی: باربری | در: 1402-6-26


جابه جایی و حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به زاهدان با کامیونت و خاور مسقف - باربری مشهد در نظر دارد 30% تخفیف ویژه پاییز و زمستان 1402 برای تمام مسیرهای بین شهری از جمله مشهد به زابل- ایرانشهر- چابهار ارائه نماید لطفا جهت دریافت لیست قیمت با یکی از شماره های موجود در سایت فورا تماس برقرار نمایید.

جابه جایی و حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به زاهدان با کامیونت و خاور مسقف   - باربری مشهد توانسته است به حمایت همشهریان عزیز گام مهمی دیگری در کاهش هزینه های سرویس دهی بین شهری و شهری بردارد ( حمل بار از مشهد به زابل- ایرانشهر- چابهار ) با افتخار اعلام می نماییم که 30% تخفیف ویژه پاییز و زمستان 1402 هم اکنون برای تمام خودروهای خاور مسقف – نیسان – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ در دسترس همشهریان عزیز می باشد .

جابه جایی و حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به زاهدان با کامیونت و خاور مسقف - همشهریان عزیز,حمل بار - کالا و اثاثیه منزل و اداری خود را در پاییز و زمستان 1402 با 30% تخفیف ویژه به شرکت باربری مشهد به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل باری شهری و بین شهری در شرق کشور بسپارید.حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به تامی شهرهای زابل- ایرانشهر- چابهار تخصص ما می باشد.

 جابه‌جایی و حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به زاهدان با کامیونت و خاور مسقف! 

آیا به دنبال یک خدمات جابه‌جایی و حمل بار از مشهد به زاهدان هستید؟ ما آماده‌ایم تا به شما در انتقال اثاثیه منزلی و کالای اداری کمک کنیم. با تخفیف ویژه پاییز و زمستان 1402، این فرصت را از دست ندهید و اسباب‌واسه‌های خود را با امانت و اعتماد بیشتری جابه‌جا کنید!

 خدمات ما شامل:

  •  جابه‌جایی اثاثیه منزلی
  •  حمل کالای اداری
  •  استفاده از کامیونت و خاور مسقف
  •  تیم ماهر و حرفه‌ای
  •  تخفیف ویژه پاییز و زمستان 1402

 دریافت 30% تخفیف ویژه!
 زمان محدود: تا پایان زمستان 1402

با ما تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را بدانید. ما با ارائه خدمات با کیفیت و به موقع، انتقال اموالتان را به تجربه‌ای آسان و مطمئن تبدیل می‌کنیم.
فرصت تخفیف ویژه پاییز و زمستان 1402 را از دست ندهید و بار خود را با اطمینان بیشتر به زاهدان ببرید. منتظر تماس شما هستیم! 

نتیجه گیری: جابه جایی و حمل اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به زاهدان با کامیونت و خاور مسقف - در پایان مجددا تاکید می نماییم جهت اسباب کشی و اساس کشی از مشهد توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون ده چرخ و ... در پاییز و زمستان 1402 با تخفیف 30% در خدمت شما هستیم .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book