خانه باربری مشهد اراک-ارزان ترین تعرفه و کرایه حمل بار اثاثیه خاور نیسان
2020-01-25 20:54


باربری مشهد اراک-ارزان ترین تعرفه و کرایه حمل بار اثاثیه خاور نیسان
دسته بندی: باربری | در: 1398-8-23


باربری مشهد به اراک مرکزی ساوه، خمین محلات دلیجان کرهرود شازند مأمونیه تفرش مهاجران سنجان کمیجان تا70%تخفیف خاور مسقف-نیسان-وانت بار-تریلی-کامیون-ده چرخ زیر قیمت تمام باربری های مشهد و تهران آماده حمل بار اثاثیه منزل و اداری تولیدات صنایع و مواد اولیه کارخانجات به تمام ایران.

باربری مشهد به اراک با نام تجاری نتسان یکی از ارزان ترین و بزرگترین باربری های حال حاضر در مشهد و تهران می باشد. باربری مشهد به استان مرکزی و شهرهای اراک-ساوه-خمین- محلات-دلیجان-کرهرود- شازند-مأمونیه-تفرش-مهاجران-سنجان و کمیجان تعدادی زیادی سرویس از مبدا مشهد و تهران دارد و در حقیقت یکی از پرترددترین مسیرهای حمل بار و اثاثیه از مشهد می باشد.

در این مطلب تصمیم داریم کمی در مورد مسیر مشهد به استان مرکزی و شهرهای بزرگ این استان مطالبی را عرض نماییم اما قبل از آن اجازه میخواهیم باربری نتسان و تاریخچه آن را با یکدیگر مرور نماییم.

حدود یک دهه قبل موسسه حمل و نقل باربری نتسان با همت و تلاش زیادی همزمان در شهر مشهد و تهران  آغاز به کار نمود . از همان ابتدای شروع به کار باربری نتسان تلاش نمود تا در دو موضوع خود را در بین باربری های دیگر متمایز نماید که عبارت بود از : 1- کمترین تعرفه و نرخنامه حمل هرگونه بار و اثاثیه در درون شهری و مخصوصا بین شهری  2- بالاترین سطح ارائه خدمات و سرویس با بهترین کیفیت-سرعت و دقت در بین تمام باربری های سراسر ایران.

بنابراین تمام تلاش مدیران این مجموعه به این دو مسئله مهم معطوف شد که همزمان باید در حداقل زمان ممکن نتسان به عنوان ارزان ترین باربری در ایران شناخته شود و از سوی دیگر می بایستی آوازه این موسسه به عنوان با کیفیت ترین گروه باربری در ایران به گوش همگان مخصوصا  هموطنان عزیزمان در شهر مشهد و تهران برسد. 

امروز با افتخار اعلام میداریم که ما به این مهم در طی کمتر از یک دهه دست یافتیم امروز ما در فضای مجازی با نام بزرگتری - با کیفیت ترین و ارزان ترین باربری شناخته شده هستیم اثبات این ادعا اصلا کار سختی نیست و به راحتی در جستجوهای اینترنتی میتوانید درست بودن این ادعا  را مشاهده نمایید.

امکانات و ماشین های متنوع در کنار رانندگان و کارگران دوره دیده و بارچین های ماهر باعث شده است که این مجموعه بسیار منظم باشد و تمامی فرآینده بسته بندی اثاثیه بار و خرده بار را به صورت اصولی و درست انجام دهد. انواع ماشین های سبک مانند وانت بار- نیسان در کنار ماشین های سنگین خاور مسقف-تریلی-کامیون و ده چرخ باعث شده است که هرنوع نیاز مشتری در جهت حمل بار برآورده شود. اما در ادامه میخواهیم دلایل کاهش قیمت – نرخنامه – کرایه و تعرفه این باربری را نسبت به سایر باربری ها بیان نماییم.

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به اراک می رود مسیر بازگشت از اراک را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانطور که ملاحظه می نمایید مدیران باربری نتسان کاملا با برنامه ریزی دقیق و اصولی توانسته اند به این شهرت بزرگ یعنی ارزان ترین باربری در ایران دست پیدا کنند. از طرفی این موسسه با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود و جویا شدن میزان رضایتمندی آنها از سرویس و خدمات دریافتی سعی نموده اند تا ایرادات احتمالی را گرفته و سعی در بهبود خدمات دهند که این در نوع خود مهم و بی نظیر می باشد.

اما در مورد مسیر مشهد به اراک و یا کلا استان مرکزی همانطور که در ابتدا اشاره شد یکی از شلوغ ترین سرویس هایی می باشد که همواره در طول هفته به این استان ارسال میشود بنابراین خوب هست که مسیر بین مشهد و اراک را بیشتر بشناسیم:

جهت هرگونه حمل و جابجایی بار و اثاثیه از شهر مشهد به اراک و بر عکس 1 مسیر وجود دارد که در تصویر شاخص همین مقاله قابل مشاهده است:

مسیر 1     1091 کیلومتر     11 ساعت و 29 دقیقه

در پایان بار دیگر اعلام می نماییم که قطعا باربری نتسان ارزان ترین و منصفانه ترین سرویس را جهت هرگونه  حمل بار و خرده بار در اختیار شما قرار خواهد داد. حمایت شما باعث خواهد شد همچنان در مسیر کاهش قیمت ها قدم برداریم.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book