خانه حمل بار و اثاثيه از مشهد به تبريز با بهترین قیمت و کامل ترین خدمات
2020-01-08 14:44


حمل بار و اثاثيه از مشهد به تبريز با بهترین قیمت و کامل ترین خدمات
دسته بندی: باربری | در: 1398-5-26


حمل بار و اثاثيه از مبدا مشهد به تبريز و همه شهرهای استان آذربایجان شرقی از جمله مراغه مرند میانه اسکو شبستر بناب سراب اهر ملکان آذرشهر بستان آباد عجب شیر هریس جلفا هشترود ورزقان کلیبر خداآفرین چاراویماق هوراند و دیگر نقاط ایران با کمترین هزینه در سامانه هوشمند باربری 24 ساعته نتسان. با ما تماس بگیرید

اگر تصمیم به اسباب کشی و اثاث کشی از مشهد به شهر تبریز و یا سایر شهرهای استان آذربایجان را دارید بد نیست کمی بیشتر از این شهر بدانیم و اینکه چه مسافتی را باید یک راننده طی نماید تا از مشهد به شهر زیبای تبریز و آدربایجان شرقی برسد.

بازهم مثل همیشه وجود رانندگان مطمئن و متعهد همراه با کارگران و بارچین های مطمئن همراه با انتخاب صحیح نوع ماشین برای یک حمل بار بی دغدغه شرط اصلی می باشد. این دقیقا همان دغدغه مجموعه بزرگ موسسه باربری و حمل و نقل نتسان می باشد.

تبریز شهری زیبا در غرب کشور می باشد و مرکز استان آذربایجان شرقی است.  تبریز سومین شهر بزرگ ایران، جایگاهی ویژه و خاص در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشور دارد. تبریز از شهرهای مدرن ایران می باشد اما در طول تاریخ بارها و بارها با زلزله های ویرانگر تخریب شده که با همت مردان این سرزمین دوباره ترمیم شده است به طوری که امروزه نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد. و در مراقبت از مرزها از شهرهای مهم ایران می باشد.

شهر تبریز به علت برخی از رویداد ها مثل تاسیس اولین سینما ، تاسیس اولین کتابخانه عمومی، اولین کارخانه تولید برق ، اولین عمل قلب باز و ... به شهر اولین ها شهرت یافته است. که این عنوان مهم ترین لقبی است که به این شهر نسبت داده شده است. از دیگر عناوینی که به این شهر نسبت داده شده است می توان به شهر بدون گدا و امن ترین کلان شهر کشور یاد کرد.

تبریز جاذبه های تفریحی، تجاری و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران را به سوی خود جذب می کند. بازار سرپوشیده تبریز یکی از این جاذبه هاست که بزرگترین بازار سرپوشیده جهان محسوب می شود. اگر این جاذبه ها و ویژگی های منحصر به فرد این شهر شما را بر آن داشته که از مشهد به تبریز نقل مکان  و اسباب کششی کنید و به این شهر زیبا حمل اثاثیه و بار داشته باشید مانند هر منطقه دیگری باید با اطلاعات جاده و شهر تبریز آشنایی داشته باشید.

 فاصله شهر مشهد تا تبریز حدودا 1500 کیلومتر می باشد که بستگی به انتخاب مسیر دارد. زمانی که تصمیم گرفتید به این شهر با قدمت و تاریخی نقل مکان کنید آشنایی با آب و هوای این شهر هم به شما در حمل بار بی خطر کمک شایانی خواهد کرد. زیرا استان آذربایجان شرقی منطقه ای کوهستانی است و آب و هوایی سرد و خشک دارد. و این ویژگی در مورد تبریز هم صدق می کند. با توجه به این که در بیشتر سال تبریز شاهد بارندگی است و در پاییز و زمستان این بارندگی بیشتر به صورت برف است عدم آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها و به همراه نداشتن وسایلی مثل زنجیر چرخ ممکن است باعث وقوع حادثه و آسیب به اثاثیه و بار شود.

در هرصورت آگاهی رانندگان باربری در حمل بار بین شهری اهمیتی فراوان دارد. و عدم آگاهی کافی آنها ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود. اگر قصد نقل مکان از مشهد به تبریز یا هر کجای کشور عزیزمان ایران را دارید کار حمل اثاثیه و بار خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

باربری نتسان همه خصوصیات یک برابری را دارد 1- ماشین های مطمئن 2- کارگران حرفه ای چه در هنگام چیدن و چه در هنگام تخلیه بار 3- رانندگان با بیشینه مطمئن  4- قیمت بسیار مناسب تا 70 درصد تخفیف زیر قیمت سایر باربری ها.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book