خانه حمل اثاثيه منزل مشهد با بهترین تخفیف و خدمات شبانه روزی
2020-01-08 15:03


حمل اثاثيه منزل مشهد با بهترین تخفیف و خدمات شبانه روزی
دسته بندی: باربری | در: 1398-5-9


جابجایی اسباب اثاثیه و دیگر حمل بارهای سبک و سنگین هم درون شهری و هم از مبدا مشهد خراسان رضوی و تهران به تمام شهرستان ها با بالاترین درصد تخفیف و تضمین خدمات برای کالا

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در مشهد و همچنین به شهرستان های سراسر کشور تخصص موسسه حمل و نقل و باربری نتسان می باشد. این یک شعار نیست ما علاوه بر حفظ کیفیت و استفاده از کارگران متخصص و بیمه شده , هزینه جابجایی و حمل اثاثیه و سایرخورده بارهای فروشگاه ها و مغازه ها را تا 70 % درصد کاهش دادیم شما میتوانید با تماس با شرکت ما از این واقعیت مطلع شوید.

تغییر مکان زندگی همیشه همراه با استرس می باشد و نگرانی های خاص خود را خواهد داشت. مخصوصا اگر برای اولین بار می خواهید از یک خانه ویلایی به یک آپارتمان نقل مکان کنید. بهتر است قبل از اثاث کشی در مورد قوانین آپارتمان نشینی اطلاعات لازم را کسب کنید مخصوصا قوانین خاص آپارتمانی که قصد زندگی در آنجا را دارید. در این صورت در حین حمل اثاثیه منزل و همینطور پس از آن در زندگی در آپارتمان خود کمتر دچار حاشیه خواهید شد. معمولا رعایت نکردن قوانین حاکم بر آپارتمان یا عدم آگاهی از قوانین باعث ایجاد تنش در بین همسایه ها خواهد شد و زندگی عادی فرد را مختل خواهد کرد. پس بهتر است حتما در مورد این قانون ها آگاهی کافی را بدست آورید.

یکی از موارد مهمی که معمولا در صورت عدم آگاهی آن بیشتر دچار مشکل خواهید شد استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل می باشد. اگر در ساختمان آسانسور مربوط به حمل بار وجود داشته باشد که شما خیلی خوش شانس خواهید بود و مسئله ای وجود نخواهد داشت. اما اگر این آسانسور مخصوص وجود نداشته باشد برای استفاده از آسانسور حتما باید از مدیر ساختمان اجازه بگیرید تا دچار مسائل بعد آن نشوید.

معمولا استفاده از آسانسور خصوصا برای بارهای سنگین ممنوع می باشد چون باعث صدمه به آسانسور خواهد شد. که معمولا این اجازه به افراد داده نمی شود چون آسانسور حمل بار کلا ساختاری متفاوت با آسانسورهای دیگر دارد. ظرفیت هر آسانسور بر روی آن نصب شده است که مربوط به فرد است نه بار. بنابراین زمانی می توان از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل استفاده کرد که آسانسور اختصاصی مربوط به حمل بار در دسترس باشد. اما گاهی برخی از افراد ناآگاه برای حمل بار خصوصا بارهای سنگین از آسانسور استفاده می کنند و در اکثر موارد باعث خرابی و صدمه شدید به آسانسور می شوند.

اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. آنها به خوبی آموزش دیده اند که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل در مشهد با توجه به موقعیت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشینی در سالهای اخیر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.

گروه باربری نتسان با آگاهی از قوانین آپارتمان نشینی و آموزش کافی به کارگران و دارا بودن کارگران متخصص حمل اثاثیه منزل شما را به عهده گرفته و آنرا به خاطره ای خوش برای شما تبدیل خواهد کرد. گروه باربری نتسان مجهز به انواع خاور مسقف – وانت بار – نیسان - بنز و ... جهت حمل اسباب و اثاثیه شما در سطح شهر مشهد و مقصد تمام شهرهای ایران می باشد. آسوده خاطر کالای خود را در مشهد به ما تحویل دهید و در هرجای ایران از ما تحویل بگیرید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book