خانه حمل اثاث منزل با بهترین درصد تخفیف و کارگران متخصص در اسباب کشی
2020-01-08 15:01


حمل اثاث منزل با بهترین درصد تخفیف و کارگران متخصص در اسباب کشی
دسته بندی: باربری | در: 1398-5-11


نتسان بهترین شرکت متخصص در باربری، اسباب اثاثیه کشی و حمل بار در تهران و مشهد به تمام شهرستان ها با بالاترین درصد تخفیف برای کاهش کرایه تمام شده و بسته بندی ویژه اثاث

در هنگام اثاث کشی ممکن است با مسائل و مشکلاتی رو به رو شوید که در صورت عدم آگاهی کافی و نداشتن اطلاعات لازم و یا فقدان تجربه پیش می آیند. داشتن اطلاعات و آموزش کافی می تواند به فرد به برنامه ریزی و مدیریت زمان و استفاده بهینه از وقت کمک شایانی بکند. به عنوان مثال از مشکلات رایجی که در صورت نبود تجربه امکان دارد دامنگیر فرد شود اینست که در داخل یک کارتن لوازم غیر مشابه قرار گیرد مثلا ظروف شکستنی را داخل کارتن البسه قرار داد. باید حتما وسایل داخل یک کارتن باید مشابه باشد تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود.

دقت کافی نداشتن در هر یک از مراحل حمل و نقل از دیگر مشکلات نبود آگاهی کافی محسوب می شود. بدین صورت که اگر دقت کافی در مراحل حمل و نقل چه در مرحله ی بسته بندی و چه دیگر مراحل حمل اثاث منزل از نظر ایمنی و بهداشتی صورت نگیرد ممکن است خسارات جدی وارد نماید که باعث بروز مشکل خواهد شد که اگر این اشتباه از سمت شرکت باربری صورت بگیرد باعث ایجاد تنش بین فرد و موسسه مورد نظر خواهد شد. و حمل اثاث منزل را با مشکل مواجه خواهد کرد.

از دیگر مسائلی که ممکن است فقدان اطلاعات کافی به بار بیاورد ناآگاهی در مورد چگونگی جا به جایی و حمل اجسام سنگین است. اگر برای جا به جایی این اجسام اطلاعات کافی نداشته باشیم علاوه بر خساراتی که در حین جابه جایی ممکن است به منزل و خود وسیله مورد نظر وارد شود عوارض جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد خواهد کرد. مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز از این قبیل هستند که گاهی اوقات تا پایان عمر فرد از آنها رنج خواهد برد. اینجاست که اهمیت یک شرکت باربری با تجربه بیشتر خود نمایی خواهد کرد. استفاده از کارگران متخصص که نحوه جا به جایی صحیح این وسایل سنگین را آموزش دیده اند بسیار عاقلانه خواهد بود و از عوارض احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد.

اگر کارگرانی که برای اثاث کشی اعزام می شوند نابلد باشند و آموزش کافی ندیده باشند حضورشان نه تنها موثر نخواهد بود بلکه با حضور خود بیشتر روند کار را مختل خواهند کرد. آموزش کارگران برای حمل بار به نحوه ی صحیح از وظایف اصلی شرکت های باربری خواهد بود. شرکت های باربری وظیفه دارند قبل دادن ماموریت به کارگران تازه کار حتما آموزش کافی را به آنها بدهند و پس آنکه از تخصص آنها مطمئن شدند آنها را به محل مورد نظر اعزام کنند.

به عنوان مثال یکی از مشتریان ما در مورد حوادث اسباب کشی و  اثاث کشی  میگفت متاسفانه به علت عدم آشنایی با شرکت های مطمئن در زمینه اسباب کشی و اثاث کشی از طریق سایت دیوار به یک شرکت تماس گرفتم و به توافق رسیدیم که در تاریخ و ساعت مشخص برای حمل اسباب و وسایل به منزل ما مراجعه کنند اما با وجود اینکه همه چیز دقیق مشخص شده بود و توافق شده بود که در ساعت 10 صبح در محل حضور داشته باشند اما عدم تعهد باعث شد که ساعت 7 بعداظهر برای حمل وسایل در محل حضور پیدا کنن و این به شدت باعث  بهم ریختگی برنامه ما شد.

باربری نتسان با آموزش کافی به کارگران و تربیت کارگران متخصص آماده همکاری با شما در حمل اثاث منزل می باشد. به شما تعهد می دهیم در تاریخ و ساعت مورد نظر در محل انتقال اسباب و وسایل شما باشیم. تعهد میدهیم که در انتهای کار در صورت رضایت از جمیع شرایط نسبت به پرداخت کرایه و دستمزد کارگران اقدام نمایید چرا که باور و اعتقاد راسخ به کار خود داریم. 

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book