خانه بزرگترین و مجهزترین باربری مشهد در قاسم آباد خاور مسقف
2020-03-28 10:45


بزرگترین و مجهزترین باربری مشهد در قاسم آباد خاور مسقف
دسته بندی: باربری | در: 1399-1-1


موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد اعلام می نماید که آماده می باشد تا هرگونه بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری شما همشهریان عزیز را از مبدا مشهد به تمام نقاط شهر مشهد و همچنین به سراسر کشور با 70% تخفیف حمل و ارسال نماید.

گروه حمل و نقل بار و اثاثیه شهری و بین شهری با نام باربری مشهد یکی از موفقترین باربری های حال حاضر کشور می باشد این مجموعه عظیم با داشتن ناوگان گسترده شهری و بین شهری توانسته است تمام نیاز همشهریان عزیز را در تمامی مناطق و محلات کلان شهر مشهد از جمله منطقه وسیع قاسم آباد برآورده نماید.

وجود صدها ناوگان آماده خدمات در محله قاسم آباد باعث شده است که در تمام نقاط این منطقه سرویس های ما مستقر باشند تا بتواند در سریعترین زمان ممکن خود را به محل درخواستی مشتری جهت بارگیری برسانند وجود ماشین های مدل بالای سبک و سنگین باعث شده است که هر نوع نیاز همشهریانمان در این منطقه برآورده شود که از جمله این خودروها می تواند به نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

در کنار وجود تنوع گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین, وجود کارگران ماهر جوان و دوره دیده و همچنین بارچین های حرفه ایی باعث شده است که سطح رضایتمندی همشهریان در این محله از باربری مشهد چندین برابر شود و همچنان مدیران این مجموعه تلاش می نمایند تا جایی که امکان دارد با کاهش شدید قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه بیش از گذشته در خدمت و رضایت مشتریان گام بردارد.

قاسم آباد یا شهرک غرب مشهد در منطقه 10 شهرداری مشهد قرار دارد. قاسم آباد جزو محلات جدید مشهد به حساب می آید. بسیاری از اهالی قاسم آباد را مهاجرانی تشکیل می دهند که از شهرهای دیگر به مشهد آمده اند. اصلی ترین خیابان های قاسم آباد، بلوارهای اندیشه، امامیه، حجاب، دکتر حسابی، شریعتی، فلاحی، استاد یوسفی و ادیب هستند. سرزمین موج های آبی (اولین پارک آبی سرپوشیده ایران) هم در این محله قرار گرفته است.

قاسم آباد از سمت شمال به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، از جنوب به بزرگراه امام علی، از غرب به میدان نمایشگاه و از شرق به بزرگراه آزادی منتهی می شود. قاسم آباد جزو مناطق متوسط مشهد به حساب می آید. اوایل امامیه و شریعتی مثل چهارراه مخابرات از قیمت های بالاتری برخوردارند. هرچه به سمت الهیه پیش بروید قیمت ها کمتر می شوند. حاشیه بزرگراه آزادی هم از قیمت های به نسبت پایین تری برخوردار است. باربری مشهد در تمامی خیابان ها و محلات قاسم آباد حضور پررنگ دارد.

از جمله خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و کالاهای سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

و اما یکی دیگر از خدمات موسسه حمل و نقل باربری مشهد بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book