خانه باربری مشهد مستقر در خیابان شیرازی بالا خیابان خاور مسقف
2020-03-28 10:48


باربری مشهد مستقر در خیابان شیرازی بالا خیابان خاور مسقف
دسته بندی: باربری | در: 1399-1-4


اگر ساکن محله خیابان شیرازی یا همان بالا خیابان هستید یا از کسبه محترم این منطقه هستید و تصمیم دارین بار و اثاثیه جابجا نمایید باربری مشهد مستقر در این خیابان بهترین انتخاب می باشد چرا که دارای انواع خودروهای سبک و سنگین خاور مسقف نیسان کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد و همچنین دارای کارگران ماهر و دوره دیده می باشد

ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری توانا آماده جابجایی اثاث کشی و اسباب کشی شما هموطنان عزیز مستقر و ساکن در خیابان شیرازی و یا همان بالا خیابان می باشد. مدیران باربری مشهد تلاش نموده اند تا شرایطی را فراهم نمایند تا شما هم محله ایی محترم بتوانید در اسرع وقت و کمترین هزینه و با اطمینان خاطر اثاث کشی نمایید.

بارها ما تاکید نموده ایم که این مجموعه ارزانترین کرایه قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری را در سطح شهر مشهد به مشتریان خود ارائه می نماید. توصیه می نماییم که اگر ساکن خیابان شیرازی می باشد و قصد دارین اثاث کشی نمایید با ما تماس بگیرید و از ما لیست قیمت دریافت نمایید قطعا تفاوت قیمت را با سایر همکاران مشاهده خواهید نمود.

وجود انواع خودروهای سبک و سنگین خاور مسقف نیسان کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ باعث شده است تا برای هر اندازه بار خود خودروی متناسب با آن را درخواست نمایید و ما به جهت مستقر بودن در این خیابان, خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل بارگیری خواهیم رساند.

خیابان شیرازی مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. خیابان شیرازی در گذشته به نام بالا خیابان مشهور بوده که البته امروزه هم بعضی از مشهدی‌ها با این نام از این خیابان نام می‌برند. آرامگاه نادرشاه افشار در خیابان شیرازی واقع شده است. خیابان شیرازی به میدا شهدا منتهی می شود که یکی از بزرگترین میدان‌های مشهد هست. شهرداری مشهد در میدان شهدا قرار دارد. خطوط 2 و 3 قطار شهری مشهد در میدان شهدا بصورت متقاطع قرار دارند. خیابان شیرازی از شمال به بلوار دریادل، از جنوب به خیابان خسروی و اندرزگو، از شرق به حرم امام رضا (ع) و از غرب به میدان شهدا منتهی می‌شود.

اصولا افرادی که قصد حمل بار و اثاثیه دارند تمایل دارند در کنار استفاده از مجهزترین باربری از ارزانترین خدمات هم در کنار کیفیت بالا استفاده کنند. گاهی این مهم به سرانجام نمی رسد و یکی قربانی دیگری می شود. مثلا ممکن است برای پایین آوردن قیمت و هزینه ها کیفیت کار قربانی شود و از کیفیت کار کاسته شود. ما در باربری توانا تلاش را بر این موضوع قرار داده و سعی نموده ایم در کنار ارزانترین باربری بودن بهترین هم باشیم. یکی از بزرگترین دست آورد های چنین روشی به دست آوردن اطمینان مشتری است. چون در این صورت مشتری نه هزینه هنگفتی پرداخت می کند و نه به دلیل تجارب کافی باربری متوجه خسارت خواهد شد.

از مجهزترین امکاناتی که ما در باربری نتسان از آن برخوردار هستیم استفاده از ماشین های مسقف می باشد. که یکی از بهترین وسیله های نقلیه حمل بار و اثاثیه و خرده بار محسوب می شود. زیرا در صورت استفاده از وسایل نقلیه مسقف احتمال آسیب به بار و اثاثیه خیلی کاهش خواهد یافت.

به هر حال اگر قصد اثاث کشی و اسباب کشی از خیابان شیرازی را دارید مانند تمام نقاط دیگر رعایت برخی نکات ضروری خواهد بود. بسته بندی اصولی لوازم یکی از اصولی ترین راههای کاهش هزینه باربری می باشد. اگر حرفه ای بسته بندی کنید جای کمتری اشغال خواهد شد. در نتیجه شاید به جای استفاده از دو سرویس قادر باشید با یک سرویس اثاثیه خود را جابجا نمایید.

خوشبختانه باربری مشهد خدماتی مانند بسته بندی اصولی و تضمینی بار را توسط نیروهای مخصوص و همچنین باز و بسته نموده پرده لوستر و ... را با حداقل قیمت انجام میدهد که هدف اصلی از این کار افزایش رضایتمندی مشتری می باشد.

ما در باربری مشهد مستقر در خیابان شیرازی یا همان بالا خیابان منتظر تماس شما هستیم ...


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book