خانه حمل ارزان و مطمئن بار از خیابان آیت الله بهجت نیسان خاور
2020-04-19 22:55


حمل ارزان و مطمئن بار از خیابان آیت الله بهجت نیسان خاور
دسته بندی: باربری | در: 1399-1-10


باربری مشهد مستقر در خیابان خیابان آیت الله بهجت اعلام می نماید که آماده است تا هرگونه بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری شما هموطنان عزیز را در اسرع وقت از این محله به تمام نقاط شهر مشهد و همچنین سراسر کشور حمل و جابجا نماید.

اگر ساکن خیابان آیت الله بهجت و یا خیابان ها و کوچه های منتهی به این خیابان و محله هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه از این منطقه را دارید و یا از کسبه محترم این خیابان می باشد و می خواهید نقل مکان نمایید به شما اعلام می نماییم که باربری مشهد با نام توانا در این خیابان مستقر می باشد و قادر می باشد تا با ارزان ترین قیمت و با مدرنترین ناوگان حمل ونقل بار و اثاثیه شما عزیزان را حمل و جابجا نماید.

خیابان آیت الله بهجت مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. آرامگاه نادرشاه افشار در تقاطع خیابان آیت الله بهجت و خیابان شیرازی قرار گرفته است. ابتدای خیابان آیت الله بهجت از ایستگاه راه آهن مشهد شروع می شود. بیمارستان و زایشگاه ام‌البنین در حاشیه خیابان آیت الله بهجت قرار دارد. بافت محلات این منطقه قدیمی می باشد اما از حیث نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا(ع) امتیاز ویژه‌ای دارد. آیت‌الله بهجت از شمال به بلوار کامیاب و راه‌آهن، از جنوب به خیابان شیرازی، از شرق به بلوار طبرسی و از غرب به خیابان هاشمی نژاد می‌رسد.

لازم به یادآوری می باشد که موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد هم اکنون دارا بیش از صد اکیپ فعال می باشد که در تمام خیابان های مهم شهر مشهد و خیابان آیت الله بهجت مستقر می باشد از جمله خودروهای مدل بالای حمل بار و اثاثیه این مجموعه می توان به نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

یکی از نقاط قوت باربری مشهد وجود کارگران ماهر و متخصص در اسباب کشی و اثاث کشی می باشد همچنین وجود بارچین هایی که دارای بیش از ده سال سابقه می باشد بر کیفیت اثاث کشی افزوده است و از سوی دیگر وجود رانندگان راه بلد و به طور خاص در مسیرهای بین شهری باعث شده است که مشتریان ما همواره اعلام رضایت نمایند. 

ما در باربری مشهد با نام تجاری توانا تمامی دغدغه ها و نگرانی ها و خواسته های شما را درک می نماییم و به شما تضمین میدهیم با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت و بالاترین سرعت و دقت بار و اثاثیه و کالای شما را به تمام نقاط شهر مشهد و سراسر ایران حمل و ارسال نماییم.

باربری مشهد هم اکنون به عنوان بزرگترین و ارزانترین  باربری ایران در مشهد و تهران مستقر می باشد. باربری مشهد دارای بیش از صد اکیپ آماده به کار در مشهد می باشد که به صورت 24 ساعت شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل در خدمت هموطنان عزیز می باشد. ما در باربری مشهد تمام سعی خود را به کار گرفته اییم که قیمت ها را تا آنجا که امکان پذیر می باشد کاهش دهیم و در کنار این کاهش قیمت حداکثر کیفیت را ارائه دهیم.خوشبختانه باربری مشهد هم اکنون توانسته است به هردو هدف خود برسد.

وجود کارگران بسیار ماهر و دوره دیده  و همچنین رانندگان منصف در باربری مشهد باعث شده است که این باربری هم اکنون موفقترین باربری ایران از نظر کیفیت و قیمت(کرایه تعرفه نرخنامه) شهرت یابد. لیست قیمت مسیرهای باربری مشهد بسیار پایین تر از سایر همکاران و شرکت های باربری می باشد. بنابراین اگر تصمیم دارید حمل بار و اثاثیه و اثاث کشی نمایید باربری مشهد قطعا بهترین و ایده آل ترین باربری برای شما می باشد.

ما در باربری مشهد برای مسیرهای بین شهری و خاصی که تعداد سرویس های آن در هفته زیاد می باشد شرایط و تخفیفات بسیار خاص و شگفت انگیزی را تدارک دیدیم بنابراین در صورتی که تصمیم به اثاث کشی بین شهری از خیابان آیت الله بهجت دارید حتما با ما ارتباط برقرا نمایید شاید شهر مقصد شما از جمله شهرهایی باشد که تخفیف بسیار شگفت انگیزی برای آن در نظر گرفته شده است.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book