خانه با 70%تخفیف باربری مشهد تکاب استان آذربایجان غربی خاور نیسان
2020-06-15 23:07


با 70%تخفیف باربری مشهد تکاب استان آذربایجان غربی خاور نیسان
دسته بندی: باربری | در: 1399-3-9


باربری مشهد تکاب استان آذربایجان غربی اعلام آمادگی می نماید تا از کلیه محلات و مناطق شهر مشهد هرگونه بار و اثاثیه منزل و کالای اداری شما عزیزان را به اقصا نقاط کشور با 70% تخفیف ویژه حمل و جابجا نماید همراه با کارگران ماهر و رانندگان راه بلد و بارچین های حرفه ایی

اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به تکاب در استان آذربایجان غربی و سایر شهرهای این استان تخصص باربری مشهد می باشد. گروه حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد با ارائه ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه در بین تمامی باربری های مشهد توانسته است به محبوبیت بسیار خوبی دست یابد.

از سوی دیگر تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین در باربری مشهد به تکاب استان آذربایجان غربی باعث شده است تا مشتریان اطمینان خاطر داشته باشند که برای هر ظرفیت و هر نوع بار و اثاثیه ای که دارند ماشین متناسب با آن را میتوانند از این باربری درخواست نمایند. از جمله ایم خودروها می توان به نیسان – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

 باربری مشهد به تکاب استان آذربایجان غربی به شما همشهریان عزیز در شهر مشهد اطمینان میدهد که سرویس ها و خودروهای حمل بار این شرکت تقریبا در تمام مناطق شهر مستقر می باشند تا بتواند در حداقل زمان ممکن پس از درخواست خود را به محل بارگیری برسانند که این موضوع باعث افزایش بسیار زیاد سرعت و دقت در این شرکت حمل و نقل شده است.

تکاب یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است. این شهر از سمت شمال به شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان شرقی، از سمت جنوب به شهرستان‌های سقز و بیجار در استان کردستان، از سمت شرق به شهرستان ماه نشان در استان زنجان و از سمت غرب به شهرستان شاهین‌دژ و شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی محدود شده‌است. شهرستان تکاب بنابر قانون تقسیمات کشوری در سال ۱۳۸۵ خورشیدی، مشتمل بر دو بخش به نام‌های مرکزی و تخت سلیمان، با یک شهر و ۶ دهستان بوده‌است.

تخت سلیمان و زندان سلیمان از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این شهر است که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است؛ همچنین مُهر موبد موبدان منقوش اساطیر کهن و بیش‌تر در ستایش آب و آتش است، در تخت سلیمان کشف شده‌است. آب و هوای شهر تکاب تابعی است از اقلیم حاکم بر آذربایجان، منتهی توپوگرافی ارتفاع و جهت گسترش ناهمواریها و دوری منطقه تکاب از دریا و کانون‌های رطوبتی شرایط ویژه‌ای به آب و هوای منطقه بخشیده که بارزترین مشخصه آن، زمستانهای سرد و برفی و تابستانهای معتدل و خشک می‌باشد و از این بابت اندک تفاوتی با اقلیم حاکم بر آذربایجان دارد. با در نظر گرفتن میانگین بارش سالانه ۳۵۰ میلی‌متر در گروه رژیم بارانی نیمه بیابانی یا نیمه خشک محسوب می‌شود. در بیشتر روزهای سرد سال به‌طور میانگین این شهر همراه با فیروزکوه رتبه سردترین شهر کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین  توسط کارگران باربری مشهد به صورت تضمینی انجام می شود مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی – میزهای نهار خوری بزرگ و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

همچنین حمل بارهای خاص از دیگر تخصصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد

در پایان اعلام می نماییم که ما در باربری مشهد منتطر تماس شما عزیزان هستیم ...


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book