خانه چرا باربری نتسان در مشهد و تهران منصف ترین باربری است؟
2020-01-05 17:25


چرا باربری نتسان در مشهد و تهران منصف ترین باربری است؟
دسته بندی: باربری | در: 1398-9-16


در این مقاله به این سوال و کنجکاوی پاسخ خواهیم داد که چرا باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان ارزانترین , منصف ترین و مورد اعتمادترین باربری در شهر مشهد و تهران شناخته شده می باشد.

یکی از موضوعاتی که خیلی از دوستان و همکاران از ما گاها سوال می کنند این می باشد که چه راهکارها و چه ایده هایی در باربری نتسان مطرح شد که این باربری توانست در کمتر از یک دهه به عنوان ارزانترین – مطمئن ترین و منصف ترین باربری در بین همشهریان عزیز در شهر مشهد و تهران لقب بگیرد

در پاسخ به این سوال باید عرض نمود که مدیران باربری نتسان همواره بر این مسئله تاکید داشتن که بایستی تنها روش افزایش درآمد این باربری به جهت افزایش تعداد سرویس در روز باشد نه به خاطر مبالغ غیرواقعی و غیرمنصفانه کرایه و تعرفه حمل بار و اثاثیه. با همین دیدگاه یعنی به حداقل کرایه و قیمت قانع بودن باعث شد که خیلی زود هموطنان عزیزمان در شهرهای تهران و مشهد به این موسسه اعتماد نماید و هر روز بر تعداد سرویس های درخواستی اضافه شود و در نهایت بعد از حدود ده سال به جایگاه فعلی رسیده باشیم.

گروه باربری نتسان بین تعداد سرویس کم ولی قیمت و تعرفه بالا و تعدا سرویس زیاد اما کرایه و نرخنامه پایین و منصفانه راه دوم را انتخاب نمود که خوشبختانه خیلی زود مورد استقبال هموطنان عزیز  قرار گرفت. اما هیچگاه مدیران باربری نتسان به شرایط موجود راضی نبوده و نیستند و همواره تلاش نموده اند تا بتوانند این راه را همچنان ادامه دهند و سعی نماید تا با جذب مشتریان بیشتر و کاهش کرایه حمل بار و اثاثیه در شهر تهران و مشهد بر رضایتمندی مشتریان خود بیافزایند.

اما حقیقت مطلب برای کاهش کرایه و قیمت و هزینه حمل بار و اثاثیه در شهر مشهد و تهران به این راحتی نمی باشد چرا که باربری نتسان نیز مانند بسیاری از باربری های دیگر جهت ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان می بایست از رانندگان و دارندگان وسایل سبک و سنگین حمل بار کمک میگرفت تا بتواند این حجم بالا از تقاضا را پاسخ دهند. این موضوع یعنی اینکه کرایه دریافتی از مشتری به راننده و مالک ماشین داده می شود و باربری تنها مبلغ بسیار ناچیزی کرایه دریافتی از مشتری را به عنوان کمسیون و پورسانت برمیدارد و الباقی به راننده داده میشود.

با توجه به توضیح فوق قطعا متوجه شده اید که باربری ها معمولا در کاهش کرایه کمتر میتوانند مانور دهند چرا که در صورتی که باربری قیمت خیلی پایین به مشتری پیشنهاد دهد احتمالا راننده و مالک ماشین از ارائه سرویس دهی خود داری نماید به همین جهت می باشد که برای کاهش قیمت تعرفه و نرخنامه به نفع مشتری می باست باربری خود فداکاری نماید و از سهم پورسانت خود تا می تواند بکاهد تا قیمت تمام شده برای مشتری تا جایی که امکان دارد کاهش یابد. اما به جز کاهش پورسانت دو روش دیگر باربری نتسان برای کاهش تعرفه و نرخنامه به کار برد تا توانست به عنوان منصف ترین و  ارزانترین و مورد اعتماد و امین هموطنان عزیز در شهر مشهد و تهران شناخته شود. که در ا دامه توضیح داده خواهد شد.

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران و یا مشهد به یک شهر دیگر می رود مسیر بازگشت از آن شهر را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

دو راهکار فوق و در کنار آن به حداقل رساندن پورسانت باربری باعث شد که اکنون باربری نتسان در شهر مشهد و تهران ارزانترین باربری شناخته شود.

اما در کنار اینکه این باربری توانسته است به عنوان ارزانترین باربری در بین مردم ایران محبوب شود تدارک بسیار زیاد از انواع خودروهای سبک و سنگین نیز باعث شده است که به عنوان یکی از مجهزترین باربری های در شهر تهران و مشهد شناخته شود.

استفاده از کارگران ماهر و متعهد و بدون حاشیه روز به روز بر اعتماد به گروه باربری نتسان افزوده است تعداد بیش از ده ها سرویس در روز گویای این واقعیت می باشد. بنابراین در صورتی که تصمیم به حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط هر نوع وسیله نقلیه را دارید مطمئن باشید ارزانتر و منصفانه تر از باربری نتسان در شهر مشهد و تهران پیدا نخواهید کرد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book