خانه باربری مشهد به کنارک | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
2021-10-19 15:38


باربری مشهد به کنارک | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
دسته بندی: باربری | در: 1400-7-27


باربری مشهد به کنارک – نتسان به عنوان یک از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل و نقل شهری در مشهد می باشد که در تمام مناطق مشهد و حومه جهت ارائه خدمات سریع مطمئن و ارزان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. شما احتمالا با جستجوی یکی از کلید واژه های باربری مشهد به کنارک - زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش - جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک وارد این صفحه شده اید.

باربری مشهد به کنارک – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک  خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به کنارک -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بندری کنارک
شهر بندری کنارک در شهرستان کنارک از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است. این استان بعد از کرمان دومین استان پهناور ایران محسوب می شود که در جنوب شرقی کشور قرار دارد. شهر کنارک در حاشیه چابهار و ساحل دریای عمان واقع شده و از شهرهای بندری ایران است. کنارک شامل شهر کنارک و دو بخش دیگر به اسم کنارک و زرآباد است همچنین این شهرستان دارای چهار دهستان کهیر، جهلیان، زرآباد غربی و زرآباد شرقی است.
کنارک از سمت شرق به شهرستان چابهار و از جانب غرب با استان هرمزگان، از سمت شمال به شهرستان نیک شهر و از سمت جنوب با دریای عمان محدود می شود. این شهر بندری زیبا دارای جاذبه های دیدنی طبیعی زیادی است که گردشگران را به خود جذب می کند. علاوه بر موقعیت ویژه این بندر از نظر اقتصادی و صنعت ماهیگیری و شیلات این منطقه از نظر گردشگری هم مورد توجه علاقمندان به مناطق ساحلی است. در ایرانگردی امروز الی گشت شهر بندری کنارک را به شما معرفی می کند.
شهرستان کنارک حدود ۱۱۵۶۷ کیلومتر مساحت دارد و جمعیت آن تقریبا ۶۷۵۸۲ نفر است که ۲۵۴۴۳ نفر در شهر ۴۲۱۳۹ نفر در روستاهای این منطقه ساکن هستند. باربری مشهد به کنارک - اینکه چرا به این شهرستان کنارک می گویند باید گفت آنچه که در میان مردم این منطقه برای نام این شهر بندری رایج است این است که چون در این منطقه درختان کُنار فراوانی وجود دارد این شهر کوچک بندری به کنارک مشهور شده است. شهر بندری کنارک رشد و توسعه اش بواسطه وجود شرایط مساعد تجاری بویژه با کشورهای پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز صید و صیادی است.
در این منطقه دو کارگاه قایق‌ سازی وجود دارد که در کنار فعالیت های صیادی باعث ایجاد شغل در این شهرستان و همچنین پذیرش جمعیت در سطح نسبتا بالایی شده است. بنابراین در شهر بندری کنارک در کنار صیادی وجود این دو کارگاه هم در اشتغال زایی موثر واقع شده است. البته پس از انقلاب اسلامی نظر گسترش بنادر و ایجاد اسکله های جدید صورت گرفته و اجرای طرح های زیربنایی باعث رونق هر چه بیشتر این منطقه شده است. به جز موارد یاد شده نیروگاه گازی شهر بندری کنارک از منابع تأمین کننده انرژی این بندر است.
آب و هوا و ویژگی های شهر بندری کنارک
از نظر آب و هوایی این منطقه آب و هوای گرم و مرطوب دارد و در تابستان بادهای موسمی مونسون می وزد که وزش این بادها باعث معتدل شدن آب و هوای منطقه است. باربری مشهد به کنارک - جالب است بدانید در فصل زمستان این منطقه گرم ترین بخش ایران است. این منطقه با داشتن این نوع اقلیم محصولات کشاورزی متنوع و گوناگونی دارد که شامل کنار، زیتون محلی، پاپایا، چیکو، موز، انبه، بادام و هندوانه است که در کنارک به فراوانی کشت می شود. کنارک دارای دشت های وسیعی است که مهم ترین آنها دشت سرگان، دشت کهیر، دشت لاش و زرآباد است. علاوه بر آن رودخانه هایی نیز در این منطقه جاری است که هم در کشاورزی نقش مهمی دارد و هم جزیی از زیبایی های طبیعی آن محسوب می شود.
این رودخانه ها نیز شامل رودخانه کهیر، رودخانه رایج کاریانی است. درباره پوشش گیاهی این منطقه نیز باید گفت کلپوره، گور گیاه، کهور، کلیر، آویشن و چند گونه دیگر، مهم ترین گونه های گیاهی جنگل های این نواحی است. اصلی ترین مکان رویش و رشد این گیاه سواحل جنوبی استان و غالبا در ارتفاعات است.
باربری مشهد به کنارک و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کنارک - زاهدان - فنوج -چابهار - سراوان - خاش -  جالق- زابل - ایرانشهر - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book