خانه باربری مشهد به شهریار | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
2021-08-01 09:14


باربری مشهد به شهریار | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
دسته بندی: باربری | در: 1400-2-20


باربری مشهد به شهریار با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به شهریار - فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به شهریار با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به شهریار و تمام شهرهای استان تهران در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات  فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به شهریار توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود. 
 


باربری مشهد به شهریار با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای شهریار - فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .

باربری مشهد به شهریار - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به شهریار و فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت و... توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به شهریار می باشد.

 شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب و هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از شهر تهران بهتر است. این دارای باغات عالی بوده و انگور های این شهر معروف است.
تقسیمات شهری
شهر شهریار یکی از هفت شهر شهرستان شهریار و مرکز شهرستان می‌باشد. ساختمان فرمانداری شهرستان شهریار و ادارات مرکزی در این شهر قرار دارند و از نظر موقعیت در غرب استان تهران و در قسمت شمال غربی با شهرهای ملارد و اندیشه، در شرق و شمال شرقی با شهرهای باغستان و شهرستان قدس، در جنوب و جنوب شرقی با شهرهای فردوسیه و صباشهر و در جنوب غربی با شهر وحیدیه و امیریه همسایگی دارد.
محله‌های شهر
شهر شهریار دارای مناطق و نواحی پنج‌گانه می‌باشد؛ و همچنین مساحت شهر شهریار: بالغ بر۸۰۰۰ هکتار است.
(منطقه مرکزی) علیشاه عوض، کرشته، عباس‌آباد، محمدآباد، شهرک مخابرات فاز۱ و فاز۲، کردزار، شهرک کمیته
(منطقه کهنز) کهنز، اسدآباد، دینار آباد، شهرک پارسیان، شهرک مخابرات
(منطقه رزکان) دهشاد بالا، دهشاد پایین، رزکان، اسکمان، الورد
(منطقه باغستان) نصیر آباد، خادم آباد، سعید آباد
(منطقه وائین) شهرک وائین فاز۱و۲، شهرک کاروان، شهرک اداری، شهرک شهید عباس پور، شهرک صدف (درضلع شرقی فاز۳اندیشه و در شمال این منطقه واقع شده‌است)
(منطقه امیریه) شهرک امیریه، حصارزیرک، شهرک بهاران، شهرک جانبازان
(منطقه اندیشه) فاز یک، دو، سه، چهار، پنج و شش
(منطقه جعفریه) شهرک جعفریه، شهرک تیسفون، شهرک صنعتی والفجر، مسکن‌مهر شهریار
آب و هوا
شهریار دارای باغات میوه متنوع و فراوان و آب و هوای فرحبخش و مطبوعی است. این شهر به دلیل وجود درختان و فضای سبز بسیار به عنوان نگین سبز و ریه استان تهران نامیده می‌شود. شهریار دارای یک جریان هوایی است که به نام باد شهریار شهرت یافته‌است. جهت وزش این باد در منطقه از غرب به شرق با اندکی تمایل به سمت جنوب است.
همچنین در تاریخ آمده‌است که بادهای موسمی شهریار، دارای شدت بوده و با برخورد با چهره افراد آن را سیاه می‌نموده‌است اما امروزه نه از آن بادها خبری است و نه از مردمی که چهره‌هایشان بر اثر وزش باد سیاه شده باشد.

باربری مشهد به شهریار - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت   و .. را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book