خانه باربری مشهد به دوگنبدان | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
2021-06-20 18:11


باربری مشهد به دوگنبدان | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
دسته بندی: باربری | در: 1400-3-30


باربری مشهد به دوگنبدان با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به دوگنبدان و یاسوج- دهدشت- چیتاب- سرفاریاب- دیشموک- لنده- لیکک- چرام- باشت- مارگون- قلعه رئیسی- پاتاوهبا ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام می دهد.

باربری مشهد به دوگنبدان با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به دوگنبدان و تمام شهرهای استان کهکیوله وبویراحمددر خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات یاسوج- دهدشت- چیتاب- سرفاریاب- دیشموک- لنده- لیکک- چرام- باشت- مارگون- قلعه رئیسی- پاتاوه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به دوگنبدان توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود. 
باربری مشهد به دوگنبدان با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای یاسوج- دهدشت- چیتاب- سرفاریاب- دیشموک- لنده- لیکک- چرام- باشت- مارگون- قلعه رئیسی- پاتاوه می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .


باربری مشهد به دوگنبدان - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به دوگنبدان توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به دوگنبدان می باشد.


دوگُنبَدان ؛ شهری در جنوب غربی ایران این شهر مرکز شهرستان گچساران و دومین‌شهر پر جعمیت استان کهگیلویه و بویراحمد است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۲۱۷۲۸نفر بوده‌است و بدین ترتیب دوگنبدان دومین شهر پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد به‌شمار می‌رود.
شکل‌گیری شهر جدید
باربری مشهد به دوگنبدان - دوگنبدان تا قبل از سال ۱۳۰۶ تقریباً خالی از سکنه بود ولی پس از آن با فعالیت‌های شرکت نفت در این منطقه (گچساران) اهمیت یافت و اولین چاه نفت در روستای بابامحمد از توابع دوگنبدان امروزی حفاری شد که اکنون به چاه شماره شش معروف است. بعد از این تاریخ با وجود این که توسط کارکنان ایرانی و انگلیسی شرکت نفت تعدادی چاه در اطراف دوگنبدان حفر گردیده لیکن درسال‌های بعد به دلیل نا امنی‌هایی در منطقه این گروه به مسجد سلیمان رفته و در آنجا به کار حفاری نفت ادامه دادند ولی مجدداً ازسال ۱۳۱۵ شرکت نفت ایران و انگلیس فعالیت‌های اکتشاف و حفاری و استخراج از چاه‌های این منطقه را شروع کردند. باربری مشهد به دوگنبدان - در بعضی ازمنابع تاریخی از این شهر به عنوان محل یک کاروانسرای دوره صفوی نام برده شده و روستائی به نام زریون در شمال این کاروانسرا قرار داشته که امروزه از هیچ‌کدام اثری باقی نمانده‌است. روستای زریون تا سال ۱۳۱۹ وجود داشته که با شروع و بهره‌برداری مجدد از منابع نفتی در منطقه جزئی از باند فرودگاه قدیمی شرکت نفت می‌گردد. برطبق گفته هاینس گاوبه[۸] که اصولاً دوگنبدان تا قبل از انتقال قسمتی از سازمان شرکت نفت به آنجا اهمیتی نداشته و فقط مسافران از آثار کاروانسرایی آن سخن گفته‌اند به نظر می‌رسد که تنها این کاروانسرا و سه روستای کوچک به نام‌های زریون، پربالی، رادک سابقه سکونت در دوگنبدان بوده‌است. با شروع فعالیت‌های نفتی در گچساران قدیم در سال ۱۳۱۶ و تغییر مکان واحدهای کارگری و کارمندی شرکت نفت، از گچساران قدیم به شهر دوگنبدان، در فاصله سال‌های (۳۰–۱۳۲۸) این شهر رونق تازه‌ای به خود گرفت یعنی روستای زریون در مسیر باند فرودگاه شرکت نفت واقع شد و اهالی آن به روستای پروبالی منتقل شده‌اند. باربری مشهد به دوگنبدان -  گچساران قدیم بر اثر ناهمواری زمین، محدودیت فضای شهری، تراکم تأسیسات نفتی و زلزله‌های متناوب و مکرری که به علت انفجار اکتشاف معادن نفت ایجاد می‌گردید در سال ۱۳۳۰ برابر با تصمیمات دولت و شرکت نفت ایران و انگلیس تخلیه و تخریب گردید و قرار شد به شهر دوگنبدان فعلی که محل مناسبی برای استقرار کارگران و کارمندان و احداث شهری نوساز بود منتقل گردد. باربری مشهد به دوگنبدان - برنامه ساخت شهر دوگنبدان به علت داشتن منابع نفت فراوان دراطراف و حوالی آن بوده‌است و بعد از این که شرکت نفت محل آن را برای استقرار کارکنانش مناسب یافت تدریجاً به محل فعلی منتقل شدند و اولین کلنگ بنای شهر فعلی دوگنبدان توسط شرکت نفت در سال ۱۳۳۴ به زمین زده شد که به تدریج با سکونت اهالی و اشتغال در تأسیسات شرکت نفت این شهر گسترش یافته و از سال ۱۳۳۵ با احداث خانه‌های مسکونی کارکنان شرکت نفت و احداث تعدادی مغازه مربوط به کسبه بهبهانی، گروهان ژاندارمری و خیابان کشی به شیوه امروزی تدریجاً شهر گسترش یافت و به شهر دوگنبدان معروف شد.
باربری مشهد به دوگنبدان - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به یاسوج- دهدشت- چیتاب- سرفاریاب- دیشموک- لنده- لیکک- چرام- باشت- مارگون- قلعه رئیسی- پاتاوه را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book