خانه باربری مشهد به حاجی آباد پارسیان بندر جاسک بندر خمیر درگهان
2020-09-27 21:01


باربری مشهد به حاجی آباد پارسیان بندر جاسک بندر خمیر درگهان
دسته بندی: باربری | در: 1399-6-25


حمل بار و اثاثیه منزل کالای اداری و تجاری از مشهد به استان هرمزگان و شهرهای بندرعباس حاجی آباد پارسیان بندر جاسک بندر خمیر درگهان با 70% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های باربری در مشهد و تهران توسط انواع خاور نیسان کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ و کارگران ماهر دوره دیده متعهد و با اخلاق

مجموعه باربری مشهد به استان هرمزگان و شهرهای بندرعباس حاجی آباد پارسیان بندر جاسک بندر خمیر درگهان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز شروع به کار هدف اصلی حضور خود را در صنعت حمل و نقل شهری و بین شهری کالا و اثاثیه , ارائه ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه در نظر گرفت.

لذا اگر چه چنین کاری بسیار سخت می باشد که یک شرکت باربری از آغاز فعالیت خود چنین هدفی را دنبال نماید اما با سعی و تلاش فراوان بلاخره این موفقیت حاصل شد و امروز ما در باربری مشهد به استان هرمزگان و شهرهای بندرعباس حاجی آباد پارسیان بندر جاسک بندر خمیر درگهان با افتخار اعلام می نماییم که لقب ارزانترین باربری ایران را کسب نموده اییم و کمتر کسی هست که در سطح شهر مشهد باربری نتسان را نشناسد و از لیست قیمت و تخفیفات آن مطلع نباشد.

گروه باربری نتسان بین تعداد سرویس کم ولی قیمت و تعرفه بالا و تعداد سرویس زیاد اما کرایه و نرخنامه پایین و منصفانه راه دوم را انتخاب نمود که خوشبختانه خیلی زود مورد استقبال هموطنان عزیز  قرار گرفت. اما هیچگاه مدیران باربری نتسان به شرایط موجود راضی نبوده و نیستند و همواره تلاش نموده اند تا بتوانند این راه را همچنان ادامه دهند و سعی نماید تا با جذب مشتریان بیشتر و کاهش کرایه حمل بار و اثاثیه در شهر تهران و مشهد بر رضایتمندی مشتریان خود بیافزایند.

از سوی دیگر باربری مشهد به استان هرمزگان و شهرهای بندرعباس حاجی آباد پارسیان بندر جاسک بندر خمیر درگهان توانسته است با استخدام نیروهای مخلص وفادار و منصف علاوه بر ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه , کیفیت سرویس های خود را با رعایت نکات لازم در اسباب کشی و اثاث کشی به بالاترین سطح ممکن برساند. وجود رانندگان راه بلد و قانع باعث کاهش چشمگیر نرخنامه کرایه و تعرفه نیز شده است.

همچنین لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد به استان هرمزگان و شهرهای بندرعباس حاجی آباد پارسیان بندر جاسک بندر خمیر درگهان دارای تنوع بسیار خوب و گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه می باشد که میتوان به شرح زیر باشد نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ که تقریبا تمام نیاز مشتریان را تا به امروز توانسته است برآورده نماید.

باربری مشهد به حاجی آباد: حاجی‌آباد یکی از شهرهای جنوب ایران و شمال استان هرمزگان است. حاجی‌آباد شمالی‌ترین شهر استان هرمزگان است و در نزدیکی استان کرمان واقع شده‌است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان حاجی‌آباد قرار دارد. فاصله حاجی‌آباد تا بندرعباس ۱۶۵ کیلومتر است.

باربری مشهد به پارسیان: پارسیان شهری در استان هرمزگان ایران است. این شهر مرکز شهرستان پارسیان است.

باربری مشهد به بندر جاسک: بندر جاسک (به بلوچی: جاشک) یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد؛ و از شهرهای بندری با قدمت و استراتژیک ایران می‌باشد.از نامهای تاریخی و قدیمی این شهرستان می توان به جاشک،بنگلان و مکران اشاره کرد.

باربری مشهد به بندر خمیر: بندر خَمیر یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است. بندرخمیر به واسطه ی مجاورت با بزرگترین تالاب دریایی ایران و خاورمیانه و زندگی توآم با احترام مردم نسبت به تالاب در بهمن ماه سال 97 توانست عنوان اولین شهر ملی تالابی ایران را کسب کند.

باربری مشهد به درگهان: دَرْگَهان یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است. این شهر در بیست کیلومتری و غرب شهر قشم واقع شده است.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book