خانه باربری مشهد به بندرعسلویه | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
2021-10-25 15:22


باربری مشهد به بندرعسلویه | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
دسته بندی: باربری | در: 1400-8-3


باربری مشهد به بندرعسلویه – نتسان به عنوان یک از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل و نقل شهری در مشهد می باشد که در تمام مناطق مشهد و حومه جهت ارائه خدمات سریع مطمئن و ارزان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. شما احتمالا با جستجوی یکی از کلید واژه های باربری مشهد به بندرعسلویه- بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم وارد این صفحه شده اید.

باربری مشهد به بندرعسلویه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بندرعسلویه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


عسلویه یک منطقه عظیم صنعتی از توابع کنگان استان بوشهر می باشد این منطقه در شرق استان بوشهر قرار داردو همه ساله عده زیادی برای اشتغال به این منطقه می روند.شاید شما هم با شنیدن عسلویه به یاد دکل های نفت و گاز و هوای بسیار گرم جنوب بیفتید اما باید بدانید عسلویه نیز دارای جاذبه های طبیعی و تفریحی می باشد.
 مناطق دیدنی عسلویه
چشمه کلات

در مجاورت شهر “عسلویه” روستایی به نام “کلات” قرار گرفته است. با ورود به این روستا و روبرو شدن با طبیعت آن، فراموش خواهید کرد که این روستا در استانی صنعتی و منطقه ای پر از سکوهای گازی و نفتی قرار گرفته است. باربری مشهد به بندرعسلویه -  زیبایی کوه ها و صخره ها در کنار طبیعت سرسبز و از همه چشم نواز تر چشمه ای پر آب در این میان از ویژگی های این روستای زیبا می باشد. وجود نخل هایی سر به فلک کشیده در میان کوه و طبیعت، منظره ای چشم نواز به ویژه در فصول سرد سال و ایام نوروز را به وجود می آورد.
روستای ساحلی بنود
در حدود ۴۰ کیلومتری شهر “عسلویه” روستایی ساحلی و زیبا به نام “بنود” قرار گرفته است. روستایی کم جمعیت و آرام که در کنار زیباترین سواحل جنوب کشور قرار گرفته است. سواحل شنی این روستا در بین تمام روستاهای جنوب کشور کم نظیر و محلی برای تفریح و بازی های ساحلی برای علاقه مندان به این رشته ها می باشد. زیبایی سواحل این روستا و آرام بودن آن باعث شده است که در سال های اخیر محلی برای فیلم برداری فیلم های سینمایی و تلوزیونی باشد. به تدریج مناطقی از این سواحل قابلیت آن را دارد که به شهرک سینمایی طبیعی تبدیل شود.
روستای هاله از مناطق دیدنی عسلویه
باربری مشهد به بندرعسلویه - روستای هاله نام روستایی است در جنوب ایران و از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه می باشد که در استان بوشهر واقع است. روستای هاله در گذشته، به دلیل صید مروارید یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری حکومت آل بویه بوده است. این روستا در ۸۵ کیلومتری جنوب شرق شهرستان کنگان و در ۹ کیلومتری بندر عسلویه قرار دارد.از شمال کوه، از جنوب رأس نایبند، از مغرب عسلویه، و از سمت مشرق به بساتین محدود می‌گردد. این روستا به “خلیج نای‌بند” نیز معروف است.این روستا ۹ متر از سطح دریا ، ارتفا دارد .
آبشار درزو

آبشار درزو در روستای اخند که ۱۵ کیلومتر از عسلویه فاصله دارد واقع شده است و یکی از دیدنی های عسلویه می باشد. روستای اخند از توابع بخش مرکزی شهرستان عسلویه است و در استان بوشهرقرار دارد . در میان کوه‌های این روستا، چشمه‌ای زیبا با طبیعتی بکر قرار گرفته که دیدن تنها عکسی از آن کافی ا‌ست تا وسوسه شوید و مسافتی طولانی را برای دیدن تنگه و آبشار زیبای درزو طی کنید.اگر قصد سفر به عسلویه را کردید می توانید با پرواز مستقیم به فرودگاه عسلویه بروید. این فرودگاه، به فاصله‌ چند کیلومتری در روستای چاه مبارک، از توابع عسلویه قرار گرفته و در ‌واقع فرودگاه عسلویه مابین دو شهر عسلویه و پارسیان واقع ‌شده است. باربری مشهد به بندرعسلویه - اگر می‌خواهید از راه زمینی به عسلویه سفر کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما ساعت حرکت خودتان را طوری تنظیم کنید که در زمان تاریکی هوا، در جاده‌های منتهی به عسلویه باشید.
روستای بستانو
در عسلویه چند روستای ساحلی قرار دارد که بستانو هم از جمله آنهاست. ر وستای ساحلی بستانو بیش از ۶۰ قایق صیادی دارد و صیادی شغل اصلی مردم اینجاست. بعضی وقت‌ها همینکه در ساحل ایستاده‌ایم، قایق‌هایی را می‌بینیم که از دریا برمی‌گردند و تورهایشان را در ساحل پهن می‌کنند.
نخل نقی عسلویه
در سمت غربی بندرعسلویه، شهری به اسم نخل نقی واقع شده که به خاطر نخلستان‌های زیادش به این اسم معروف است و از مناطق دیدنی عسلویه محسوب می شود. در مجاورت ساحل و اسکله این شهر، پارکی ساحلی و زیبایی‌ ساخته‌اند که رستوران، کافی‌شاپ، اسکله ماهیگیری و امکان بازی کودکان و پیاده‌روی در کنار ساحل را هم دارد.
باربری مشهد به بندرعسلویه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بندرعسلویه - بوشهر- بندردیر - بندرعسلویه - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم – عالیشهر- آب پخش - اهرم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book