خانه حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد به بستان‌آباد
2020-06-15 22:43


حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد به بستان‌آباد
دسته بندی: باربری | در: 1399-3-4


باربری مشهد به بستان‌آباد استان آذربایجان شرقی آماده حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری شما عزیزان از مشهد با 70% تخفیف می باشد مجهز به انواع ماشین های سبک و سنگین خاور مسقف نیسان کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ همچنین با حضور کارگران جوان متعهد و با اخلاق در تمام ساعات شبانه روز

باربری مشهد به بستان‌آباد استان آذربایجان شرقی اعلام آمادگی می نماید که با داشتن بیش از صد اکیپ آماده که در تمام خیابان ها و محلات شهر مشهد مستقر می باشد,  زیر قیمت تمام باربری های مشهد و با ارزانترین قیمت حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی و اثاث کشی شما را به عهده خواهد گرفت

باربری مشهد به بستان‌آباد استان آذربایجان شرقی از آغاز شروع به کار خویش که بیش از یک دهه قبل می باشد درست این موضوع را در ذهن خود تقوییت نمود که باید روزی به عنوان ارزان ترین باربری حمل کالا اثاثیه منزل خرده بار و تجاری در ایران شناخته شود. و دیری نگذشت که چنین شد.

در ابتدای شروع فعالیت, این مجموعه تلاش نمود تا شروع به جمع آوری اکیپ های متخصص و دوره دیده نماید چرا که اعتقادش بر این بود باید در کنار کاهش قیمت حداکثر کیفیت نیز محیا باشد به همین دلیل در کنار بکارگیری نیروهای جوان در مجموعه, آموزش های لازم را نیز در نظر گرفت و از این بابت نیز بسیار متفاوت نسبت به سایر باربری ها بودیم.

بررسی نیاز بازار به نوع ماشین از دیگر کارهایی بود که در این مجموعه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و سعی شد به هر طریقی که شده بهترین توازن ماشین را که مورد نیاز مشتریان میباشد در نظر بگیرد که این نیز به خوبی پیش رفت. در نهایت مقرر شد ماشین ها به دو گروه سبک و سنگین تقسیم شود و انواع ماشین های سبک یعنی متنوع ترین وانت بارها و نیسان تدارک دیده شد که کاملا مجهز بودن به لوازم جانبی مانند چادر ضدآب و پتو و سایر نگهدارنده ها برای جلوگیری از آسیب به بار و اثاثیه.

بُسْتانْ‌آبادْ یکی از شهرهای شرقی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان بستان‌آباد است که در فاصلهٔ ۵۰ کیلومتری مرکز استان (تبریز) واقع شده‌است. بستان آباد کنونی، در محل استقرار شهر باستانی اوجان بنا شده‌است. بستان‌آباد در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر واقع شده و پیرامون آن را کوه‌های مرتفع فراگرفته‌اند. کوه‌های بزقوش در شمال و کوه‌های موروداغ در غرب آن واقع شده‌اند. سهند (۳۷۷۲ متر)، بزداغ (۳۶۰۵ متر)، بیوک‌داغ (۲۹۶۰ متر)، دروانه‌داغ (۲۹۵۴ متر)، قباق‌داغ (۲۹۰۴ متر)، آلتی (۲۵۶۰ متر)، شبلی (۱۶۵۴) و حیدربابا، مهم‌ترین ارتفاعات این شهرستان هستند.

باربری مشهد به بستان‌آباد استان آذربایجان شرقی با نام تجاری نتسان دارای اکیپی بسیار قوی از انواع ماشین های سبک و سنگین می باشد از جمله وانت بار با چادر ضد آب و نیسان خاور مسقف تریلی کامیون و خلاصه هر نوع ماشین مورد نیاز جهت حمل هر نوع بار و اثاثیه شما را در اختیار دارد. بنابراین این مجموعه بزرگ و عظیم قادر می باشد هرگونه نیاز شما را برای حمل بار برآورده نماید.

همچنین شرکت حمل ونقل باربری نتسان دارای کارگران و رانندگان متخصص و با اخلاق نیز می باشد از طرفی این باربری جهت ارسال بارهای بین شهری خود بارنامه معتبر نیز صادر می نماید. بنابراین از این جهت نیز جای نگرانی وجود ندارد و عزیزان مشهدی با خیال راحت می توانند از این باربری جهت ارسال بارهای خود به استان آذربایجان شرقی و شهرهای این استان از جمله بستان‌آباد استفاده نمایند.

از جمله نکاتی که در باربری بین شهری بسیار مهم می باشد بسته بندی اصولی و چیدمان اصولی وسایل در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. زیرا در صورتی که بارها به خوبی توسط کارگران متخصص بسته بندی و در ماشین چیده شود میتوان با خیال آسوده در انتهای مسیر کالا را سالم تحویل گرفت . طبیعی می باشد که هرگونه کوتاهی و قصور در بسته بندی و چیدمان وسایل می تواند در طی مسیر کار جابجایی را با مشکل و احتمال خسارت را افزایش دهد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book