خانه باربری مشهد به بروجن | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
2021-06-20 18:07


باربری مشهد به بروجن | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
دسته بندی: باربری | در: 1400-3-30


باربری مشهد به بروجن با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به بروجن و شهرکرد- لردگان- فرخ شهر- فارسان- شهرکیان- سورشجان- باباحیدر- اردل- گندمان- سامان- بلداجی با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام می دهد.

باربری مشهد به بروجن با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به بروجن و تمام شهرهای استان بروجن در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات شهرکرد- لردگان- فرخ شهر- فارسان- شهرکیان- سورشجان- باباحیدر- اردل- گندمان- سامان- بلداجی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به بروجن توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود. 
باربری مشهد به بروجن با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای شهرکرد- لردگان- فرخ شهر- فارسان- شهرکیان- سورشجان- باباحیدر- اردل- گندمان- سامان- بلداجی می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .


باربری مشهد به بروجن - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بروجن توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به بروجن می باشد.


بُروجن، مرکز شهرستان بروجن و دومین شهر بزرگ استان چهارمحال و بختیاری است. باربری مشهد به بروجن - وسعت این شهر، در حدود ۵۸۰ کیلومتر مربع و ارتفاع این شهرستان از سطح دریا، ۲۴۳۲ متر است و لقب بام ایران را دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۷٬۷۰۱ نفر بوده‌است و دومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد.
تاریخچه
تاریخ دقیقِ اسکان در مکان فعلیِ شهر بروجن مشخص نیست، هرچند قدیمی‌ترین تاریخِ موردِ استناد برای بروجن را می‌توان بر اساسِ سنگ مزاری که چندی پیش در این شهرستان با تاریخِ فوتِ متوفی به سنه ۱۰۰۴ هجری قمری (۹۷۴ هجری شمسی) یافت شده محاسبه کرد. به نوشتهٔ محمدحسن خان اعتمادالسلطنه در کتاب مرآة البلدان در زمان ناصرالدین شاه قاجار قریهٔ بروجن، تُیولِ حسینقلی خان ایلخانی به‌شمار می‌آمد و وی قدری از اراضی آن را خریده بود. باربری مشهد به بروجن -  جمعیتِ بروجن در آن دوره به هزار خانوار می‌رسید و سه مسجد و سه رشته قنات داشت، مالیات آن ۹۳۰ تومان بود و هر سال دویست خروار بذرافشان داشت.
وجه تسمیه
در مورد وجه تسمیه شهر بروجن نظرات، متفاوتی وجود دارد:
«اورجی» وجه تسمیه دیگری است که «جی» را یکی از محال اسپاهان، صفاهان و اصفهان به معنی صاحب مردان نیک و پاک نام برده‌اند و «اور» به معنی سرزمین و شهر (که حداقل ۲۵۰۰سال قبل از میلاد) بر بسیاری از شهرها و روستاهای ایران اطلاق می‌شده‌است، همچنین عده ای بر این باورند نیاکان بروجنیها از روستایی در منطقه بارز و شوارز لردگان به نام اوره به این منطقه مهاجرت نمودند که پس از مدتی به اورجسته سپس اورجن و در نهایت به بروجن تغییر نام یافت .
عده‌ای دیگر چنین اظهار نموده‌اند که شهر اولیه در این محل به وسیله برج و باروهایی محصور بوده و به علت کثرت برجهای آن به نام بروجن یعنی دارنده برج‌های فراوان نامیده اند.

جاذبه‌های گردشگری (موقعیت، فاصله تا بروجن)
چشمه سیاسرد (بروجن، ۵ کیلومتر)
پل تاریخی مصلی
تالاب چغاخور (بلداجی، ۴۰ کیلومتر)
تالاب گندمان (گندمان، ۲۳ کیلومتر)
باربری مشهد به بروجن - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به بروجن - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به و شهرکرد- لردگان- فرخ شهر- فارسان- شهرکیان- سورشجان- باباحیدر- اردل- گندمان- سامان- بلداجی ... را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book