خانه با حداقل قیمت و تضمینی باربری مشهد به بروجرد دورود کوهدشت
2020-02-09 21:16


با حداقل قیمت و تضمینی باربری مشهد به بروجرد دورود کوهدشت
دسته بندی: باربری | در: 1398-10-30


باربری مشهد به خرم‌آباد بروجرد دورود کوهدشت الیگودرز کوهدشت نورآباد ازنا الشتر پلدختر کونانی معمولان چقابل اشترینان فیروزآباد گراب سپیددشت زاغه چالانچولان درب گنبد سراب دوره مؤمن‌آباد بیران‌شهر ویسیان شول‌آباد هفت چشمه آماده می باشد تا به صورت تضمینی بار اثاثیه خرده بار منزل و اداری همشهریان عزیز در مشهد را حمل و جابجا نماید.

آیا نگران ارسال بار و اثاثیه خود برای مسیرهای طولانی هستید؟ آیا نگران هزینه قیمت و کرایه جهت ارسال بار بین شهری هستید؟ آیا دنبال وسیله مطمئن و متناسب با میزان بار خود میگردید؟ ما در باربری مشهد تمام نگرانی های شما را درک کرده و بهترین نوع خدمات را با بهترین شرایط و ارزانترین قیمت ارائه می نماییم.

حمل بار بین شهری تخصص باربری مشهد می باشد مخصوصا مسیر مشهد به استان لرستان و تمامی شهرهای این استان از جمله خرم‌آباد بروجرد دورود کوهدشت الیگودرز کوهدشت نورآباد ازنا الشتر پلدختر کونانی معمولان چقابل اشترینان فیروزآباد گراب سپیددشت زاغه چالانچولان درب گنبد سراب دوره مؤمن‌آباد بیران‌شهر ویسیان شول‌آباد هفت چشمه آماده

شرکت حمل و نقل باربری مشهد با افتخار اعلام میدارد که با بهترین ناوگان حمل و نقل باری در مشهد در خدمت شما می باشد وجود انواع مختلف از ماشین های مدل بالای سبک و سنگین از جمله نیسان خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ باعث شده است که کیفیت سرویس دهی در حد بسیار بالایی صورت پذیرد.

حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به خرم‌آباد - حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به بروجرد- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به دورود- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به الیگودرز- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به کوهدشت- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به نورآباد- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به ازنا- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به الشتر- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به پلدختر- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به کونانی- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به معمولان- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به چقابل- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به اشترینان- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به فیروزآباد- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به گراب- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به سپیددشت- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به زاغه- حمل بار و اثاثیه باربری مشهد به چالانچولان

باربری مشهد به طور مستقیم بارنامه معتبر را برای بارهای بین شهری و شهری صادر می نماید و همچنین با فراهم نمودن بیمه نامه معتبر نیز بر اطمینان خاطر مشتریان خود افزوده است بنابراین در صورتیکه تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به سراسر کشور و به طور خاص استان لرستان را دارید باربری مشهد بهترین گزینه برای شما همشهریان عزیز هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت می باشد.

در ادامه با شهرهای مهم استان لرستان بیشتر آشنا خواهیم شد.

باربری مشهد به خرم‌آباد : خُرَّم‌آباد بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران - جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

باربری مشهد به بروجرد: جمعیت شهر بروجرد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ خورشیدی مرکز آمار ایران، ۲۳۴٬۹۹۷ نفر گزارش شده‌است. منطقه بروجرد یکی از مراکز مهم گویش‌وران گویش لری بروجردی است و زبان گفتاری رایج در شهر بروجرد زبان لری و گویش بروجردی است.

باربری مشهد به دورود: دورود یکی از شهرهای استان لرستان و مرکز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعیت بعد از خرم‌آباد و بروجرد سومین شهر پرجمعیت لرستان و هشتادمین شهر پر جمعیت ایران است. جمعیت دورود طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ نفر گزارش شده‌است. دورود در دامنه رشته کوه زاگرس و در کنار اشترانکوه قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به الیگودرز: اَلیگودَرز مرکز شهرستان الیگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعیت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و کوهدشت پنجمین شهر پرجمعیت لرستان است. شهر الیگودرز در دامنه کوهستانی و با آب و هوایی سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنین، از شهرهای مرتفع و مناطق سردسیر ایران است.

باربری مشهد به کوهدشت: کوهدَشت یکی از شهرهای استان لرستان است که در غرب این استان قرار گرفته و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد. این شهر مرکز شهرستان کوهدشت است.

باربری مشهد به نورآباد: نورآباد شهری است در شمال غرب استان لرستان. این شهر مرکز شهرستان دلفان است و آب و هوایی سرد و کوهستانی و طبیعتی زیبا برای گردشگری دارد. این شهر یکی از شهرهای مرتفع ایران با ارتفاع بیش از ۲۰۰۰ متر از سطح دریا است که در سال ۱۳۶۴ از بخشداری به فرمانداری ارتقاء یافت. همچنین نام قدیمی این شهر بوده‌است

مطالب مرتبط


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book