خانه باربری تهران ایلام حمل بار اثاثیه منزل اداری صنعتی70% تخفیف خاور نیسان
2020-01-20 09:01


باربری تهران ایلام حمل بار اثاثیه منزل اداری صنعتی70% تخفیف خاور نیسان
دسته بندی: باربری | در: 1398-7-19


باربری نتسان کلیه خدمات حمل بار و اثاثیه و تولیدات کارخانجات مواد اولیه و ... از مبدا مشهد به استان ایلام و شهرهای دهلران ایوان آبدانان دره شهر مهران سرابله ارکواز آسمان‌آباد چوار پهله بدره دلگشا تا 70% زیر قیمت-تعرفه-نرخنامه و کرایه باربری های تهران سرویس دهی می نماید

باربری تهران ایلام نامی آشنا برای همشهریان عزیز در شهر تهران می باشد. باربری تهران ایلام بیشتر با نام تجاری نتسان شهرت پیدا کرده است. این مجموعه عظیم و بزرگ یکی از بزرگترین افتخاراتش این می باشد که در کنار حفظ کیفیت سرویس دهی یعنی سرعت و دقت با روش های خاص و الگوهای ویژه سرویس دهی تا 70% قیمت – کرایه- نرخانه و تعرفه خدمات خود را کاهش داده است.

قبل از اینکه بخواهیم به موضوع حمل بار اثاثیه و خرده بار اداری منزل تجاری و صنعتی از شهر تهران به استان ایلام و شهرهای: دهلران ایوان آبدانان دره شهر مهران سرابله ارکواز آسمان‌آباد چوار پهله بدره دلگشا مورموری زرنه لومار موسیان میمه سراب‌باغ توحید صالح‌آباد بلاوه اشاره نماییم لازم میدانیم در مورد توانایی ها و اکیپ های موسسه باربری نتسان مقدار توضیح خدمت خواننده گرامی ارائه دهیم.

همانطور که در ابتدا اشاره شده باربری تهران به ایلام با نام تجاری نتسان از دو شهر تهران و مشهد به سراسر ایران سرویس دهی می نماید. کاهش قیمت سرویس دهی و سرعت عمل همراه با دقت این موسسه را به شهرت کشوری تبدیل کرده است .

باربری نتسان که در این مطلب به طور خاص باربری تهران ایلام معرفی می نماییم اما در حقیقت باربری می باشد که از مبدا تهران و مشهد به تمام ایران سرویس دهی می نماید دارای 10 ها اکیپ آماده برای سرویس دهی آنلای و شبانه روزی می باشد.

این مجموعه دارای تعداد زیادی وانت بار نیسان با چادر ضدآب و سایر ماشین های حمل بار و اثاثیه سبک می باشد همچنین دارای ده ها ماشین سنگین از جمله خاور مسقف کامیون تریلی ده چرخ و ... نیزمی باشد. اما در کنار انواع متنوع از ماشین های حمل بار و اثاثیه مجموعه باربری نتسان دارای تعداد زیادی از کارگران متخصص و دوره دیده می باشد این کارگران قبل از استخدام در باربری نتسان حتما می بایست در کلاس های عملی و تئوری این باربری شرکت نمایند تا با اصول ایمنی در حمل و جابجایی هرنوع بار سبک و سنگین آشنا شوند.

علاوه بر موارد فوق یکی دیگر از مواردی که این مجموعه را از سایر باربری ها متمایز کرده است داشتن بارچین های بسیار حرفه ایی و رانندگان کاربلد می باشد. وجود رانندگان متعهد و بارچین های حرفه ایی مخصوصا در حمل بار برون شهری و بین شهری به دلیل طولانی بودن مسافت بسیار با اهمیت می باشد.

اما مسیرهای تهران به ایلام را بیشتر بشناسیم:

مسیر یک : تهران - ساوه- همدان - کرمانشاه - اسلام آباد غرب - ایلام   این مسیر: 672 کیلومتر 8 ساعت و 7 دقیقه

 مسیر دو : تهران - کرج - قزوین - همدان - کرمانشاه - اسلام آباد غرب- ایلام این مسیر 745 کیلومتر 9 ساعت و 21 دقیقه

مسیر سه : تهران - اسلام شهر - قم - اراک - بروجرد - خرم آباد - کوهدشت – ایلام ایلام این مسیر 736 کیلومتر 9 ساعت و 16 دقیقه

بهترین مسیر به تجربه رانندگان باربری تهران ایلام مسیر شماره یک می باشد.

تهران ایلام یکی از مسیرهای پرتردد شرکت باربری نتسان در تمام سالهای سرویس دهی  بین شهری می باشد. که این خود میتواند یک پوئن مثبت برای این مجموعه باشد.  توصیه اکید می نماییم حتما از سرویس های بین شهری و شهری باربری نتسان یک بار هم که شده استفاده نمایید تا علاوه بر استفاده از تخفیفات 70% این مجموعه از سرعت عمل و دقت بالای این باربری حداکثر استفاده را نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


1 نظر


سمیه اسماعیلی

1398-7-20 08:33

سلام وقت شما بخیر .. خیلی ممنونم از مطالب خوبی که در سایت قرار میدین من استفاده کردم موفق باشید



نظر شما چیست؟

4.33 | 3 رای Book