خانه شرکت باربری تهران البرز 70% تخفیف ویژه حمل بار اثاثیه منزل خرده بار
2020-01-20 13:11


شرکت باربری تهران البرز 70% تخفیف ویژه حمل بار اثاثیه منزل خرده بار
دسته بندی: باربری | در: 1398-7-15


باربری تهران کرج با نام تجاری نتسان آماده ارسال اثاثیه , اسباب , خرده بار و کالاهای حساس پزشکی و الکتریکی وهرگونه وسایل سبک و سنگین با انواع نیسان خاور مسقف وانت بار و ... از تهران به استان البرز وشهرستان کرج فردیس کمال‌شهر نظرآباد محمدشهر ماهدشت مشکین‌دشت هشتگرد چهارباغ

در این مقاله می خواهیم در مورد حمل بار خرده بار اثاثیه منزل و اداری از تهران به استان همجوار البرز و شهرهای کرج فردیس کمال‌شهر نظرآباد محمدشهر ماهدشت مشکین‌دشت هشتگرد چهارباغ صحبت نماییم و شما بازدید کننده گرامی را با قابلیت های موسسه باربری تهران البرز با نام تجاری نتسان آشنا نماییم . لطفا همراه باشید.

باربری نتسان یکی از موفقترین و برترین باربری های سطح کشور  از مبدا دو شهر تهران و مشهد به تمام نقاط ایران می باشد. این باربری مجهز می باشد به انواع متنوع ای از ماشین های سبک و سنگین از جمله وانت بار نیسان خاور مسقف کامیون تریلی و خلاصه برای هر نوع بار شما ماشین خاص آن بار را در نظر داریم. 

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد حمل بار اثاثیه خرده بار که باید به آن دقت شود نحوه چیدن وسایل و اثاثیه منزل یا اداری می باشد. همچنین حتی یک گام عقبتر نحوه بسته بندی و چگونگی بسته بندی را باید در نظر داشت.

باربری نتسان مفتخر می باشداعلام نماید به جهت داشتن کارگران متخصص و بارچین های حرفه ایی به خوبی قادر هستند این وظیفه مهم را انجام دهند یعنی تمام بار و وسایل شما را در صورت نیاز به صورتی اصولی بسته بندی نموده و توسط بارچین حرفه ایی در ماشین  بچینند.

اما حمل بار و اثاثیه وقتی قرار هست بین شهری صورت گیرد باید بیشتر به این موضوعات به علت دوری مسافت دقت شود. البته مسیر تهران کرج مسیر خیلی طولانی نمی باشد اما در هرصورت از دغدغه های یک اثاث کشی درون شهری بیشتر می باشد و باید در انتخاب باربری حساستر بود.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این روزها برای همه همشهریان عزیز مهم و با اهمیت می باشد تعرفه و یا همان نرخنامه و کرایه حمل بار تهران به کرج و شهرهای این استان می باشد. باربری نتسان با افتخار اعلام می نماید قادر می باشد تا 70% زیر قیمت تمام باربری های سطح تهران اثاثیه و بار شما را از تهران به کرج و سایر شهرستان های استان البرز جابجا نماید. بنابریان می توانید با آسودگی خاطر و بودن هیچ گونه دغدغه ایی و نگرانی از قیمت  کار اثاثیه کشی و اسباب کشی منزل و اداری خود را به ما بسپارید.

همچنین مجموعه عظیم و بزرگ باربری تهران کرج که با نام نتسان در بین همشهریان عزیز شناخته شده است تخصص ویژه در حمل بارهای سنگین شما هموطنان و همشهریان عزیز دارد بنابریان از این بابت هم شما نیاز به هیچ گونه نگرانی ندارید و می توانید هر نوع وسیله سنگین مانند یخچال ساید بای ساید – بوفه های سنگین قدیمی – گاوصندوق – پیانو و هرنوع وسیله سنگین را به ما بسپارید.

اما برای رفتن از تهران به کرج 2 مسیر وجود دارد :
مسیر شماره یک : 51 کیلومتر     56 دقیقه
مسیر شماره دو : 64 کیلومتر     1 ساعت و 7 دقیقه

در تصویر شاخص شما به راحتی می توانید دو مسیر را مشاهده نمایید و جهت حمل بار و اثاثیه خود یکی از دو مسیر را انتخاب نمایید. واضح می باشد که مسیر  سبز رنگ مسیر بهینه و بهتر می باشد همان مسیری که رانندگان مجموعه باربری نتسان از ان استفاده می نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

مطالب مرتبط


0 نظر



نظر شما چیست؟

5 | 2 رای Book