خانه ارزانترین وانت بار نیسان باربری مشهد تهران حمل اثاثیه اسباب کشی
2020-01-25 20:51


ارزانترین وانت بار نیسان باربری مشهد تهران حمل اثاثیه اسباب کشی
دسته بندی: باربری | در: 1398-8-27


حمل بار و اثاثیه منزل و اداری با انواع وانت بار و نیسان از شهر مشهد و تهران به سراسر کشور تا 70% تخفیف و زیر قیمت تمام باربری های مشهد و تهران سریع و مطمئن هرنوع اثاثیه و کالای اداری و تجاری شما را با وانت بار و نیسان در بین شهری و درون شهری مشهد و تهران حمل و جابجا می نماییم.

همانطور که می دانید نتسان باربری منتخب و ارزانترین باربری در ایران می باشد که در شهر مشهد و تهران مسقر می باشد این باربری در کنار تنوع گسترده ایی از انواع ماشین های سنگین مانند خاور – کامیونت – ده چرخ – کامیون و تریلی داری تنوع بسیار گسترده از ماشین های سبک جهت حمل سریع و ارزان کالا و اثاثیه و بارهای تجاری و صنعتی و همچنین خرده بار می باشد.

در این مطلب تصمیم داریم شما بازدید کننده و مشتری گرامی را با ناوگان تخصصی حمل بار در شرکت حمل و نقل باربری نتسان با انواع ماشین های سبک آشنا نماییم که میتوان به نیسان وانت – وانت بار پراید – وانت پیکان بار - آریسان - نیسان مسقف ، نیسان یخچالدار و ... اشاره کرد .

از میان وانت بارها یکی از خودروهای مهم و اصلی که برای جابجایی و ارسال بار به دلیل اندازه قسمت بار و همچنین خودرویی که توانایی جابجایی بارهای سنگین را دارد و ممنوعیتی از نظر ورود به داخل شهر را ندارد خودروی وانت نیسان یا همان وانت زامیاد است .

این نوع از وانت بارها یعنی نیسان قادر می باشد تا 2 تن کالا و اثاثیه را در درون شهر مشهد و تهران و بین شهر مشهد و تهران و از مبدا این دو شهر به سراسر ایران حمل و جابجا نماید. وانت بار نیسان با توانایی جابجایی بار تا دوتن و اندازه باری به طول 2.20 سانتیمتر و عرض 1.65 سانتیمتر به جهت اندازه بار مناسب و بزرگ نیسان بار برای حمل اثاثیه منزل برای خارج از شهر خودرو و وانت بار مناسبی میباشد . گروه حمل و نقل و باربری نتسان از وانت بار نیسان جهت جابجایی و حمل اثاثیه منزل و اداری شما برای حمل از مبدا مشهد به تهران و سایر شهرستانها استفاده می نمایند.

گروه باربری نتسان در کنار اکیپ ها گسترده از انواع ماشین های سنگین مانند انواع خاور و ... دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی با ماشین های سبک مخصوصا وانت بار نیسان و وانت بار پیکان می باشد. این اکیپ ها با کمال احترام در تمام ساعات شبانه روز و به صورت 24 ساعته از شهر مشهد و تهران به سراسر ایران و درون این دو شهر سرویس دهی می نماید.

در کنار وجود صدها وانت نیسان و پیکان بار مدل بالا و آماده جهت سرویس دهی , باربری نتسان صدها کارگر آماده و ماهر و دوره دیده در تمام ساعات شبانه روزی دارد که در خدمت شما هموطنان عزیز در شهر مشهد و تهران می باشد که با افتخار آمده سرویس دهی درون شهری و بین شهری می باشند.

در کنار سرویس دهی با انواع وانت بار درون شهری تهران و مشهد باربری نتسان در شهر مشهد و تهران آماده می باشد تا کالا و اثاثیه و محصول شما را در بین دو شهر تهران و مشهد با تخفیف بسیار ویژه حمل و جابجا نماید. حمل کالای شما با نیسان از تهران به مشهد و یا از مشهد به تهران توسط گروه باربری نتسان به اینگونه انجام میشود که شما پس از تماس با شماره تلفنهایی که در بالای سایت یا در قسمت تماس با ما درج شده تماس حاصل نموده و پس از توافق و تعیین ساعت و مکان بارگیری با ارزانترین قیمت و نرخنامه و کرایه ، در ساعت مشخص نیسان وانت بین شهری ما به خدمت رسیده و بارگیری را انجام داده و پس از کشیدن پلاستیک و چادر بر روی بار و تحویل بارنامه به شما، 12 ساعت بعد شما بار و کالایتان را در مقصد مشهد و یا تهران تحویل میگیرید و پس از تحویل کالا هزینه بار را مطابق بارنامه پرداخت می نمایید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد با ارزانترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه, بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازم شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد.

باربری تهران با بیش از یک دهه فعالیت هم اکون توانسته است به عنوان ارزانترین باربری در ایران شناخته شود و به شهرت برسد. توصیه اکید می نماییم یک بار هم که شده از سرویس های بسیار ارزان و با کیفیت باربری نتسان و وانت بارها این مجموعه و مخصوصا نیسان بار استفاده نمایید تا علاوه بر مشاهده قیمت پایین از کیفیت بالای سرویس ها بهره مند شوید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book