خانه ارزانترین باربری تهران تا 70% تخفیف حمل بار اثاثیه منزل اداری
2020-02-12 09:22


ارزانترین باربری تهران تا 70% تخفیف حمل بار اثاثیه منزل اداری
دسته بندی: باربری | در: 1398-9-8


باربری تهران با نام تجاری نتسان بزرگترین باربری تهران و ارزان ترین باربری در تهران زیر قیمت تمام باربری های تهران انواع ماشین خاور نیسان وانت تریلی کامیون کامیونت ده چرخ همراه با کارگران ماهر و رانندگان متعهد باربری درون شهری تهران و بین شهری منتخب مردم تهران در میان صدها باربری به عنوان ارزانترین باربری در تهران لقب گرفت است.

موسسه باربری نتسان که در تهران و مشهد مستقر می باشد در حال حاضر یکی از بزرگترین باربری های حال حاضر ایران می باشد باربری تهران که زیر مجموعه باربری نتسان می باشد هم اکنون نامی آشنا در میان همشهریان عزیزمان در تهران و مشهد می باشد.

در این مقاله توضیحات در مورد موسسه نتسان خواهیم داد و تاریخچه از فعالیت های باربری نتسان را اشاره خواهیم نمود هدف از این مطلب ضمن آشنایی با باربری تهران توضیحات در مورد اسباب کشی و اثاث کشی و حمل بار و اثاثیه در تهران ارائه خواهد شد.

گروه باربری تهران با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به صورت همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود این موسسه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش گسترده ایی نمود تا بتواند کمترین نرخ تعرفه( کرایه قیمت) حمل بار و اثاثیه منزل و اداری و همچنین کالای های صنعتی و تجاری را به همشهریان در تهران ارائه دهد .

در ابتدای مطرح شده این ایده یعنی اینکه باربری تهران ارزانترین باربری در تهران شناخته شود بسیاری از اشخاص انجام دادن این کار را تقریبا غیرممکن دانستند اما مدیران باربری نتسان با علم و درایت بالای خود همه سختی ها را با جان و دل خریدند و بلاخره توانستند خیلی زود ایده هایی را در جهت ارزان کردن حمل بار و اثاثیه درون شهری و بین شهری تهران ارائه دهند. سپس بعد از تحلیل دقیق این راهکارها از نظر اجرایی نتیجه نهایی با توجه به فاکتور های زیر بررسی شد و خوشبختانه باربری تهران توانست برای اولین بار در ایران به این هدف دست یابد.

در ادامه مطلب آنچه را که باربری تهران انجام داد تا بتواند خود را به عنوان ارزانترین باربری در تهران و مشهد معرفی نماید را اشاره خواهیم کرد اما قبل پرداختن به این موضوع لازم است اعلام نماییم که باربری تهران نه تنها به عنوان ارزانترین باربری در تهران و مشهد شناخته شده می باشد بلکه به عنوان یکی از با کیفیت ترین باربری های تهران از دیدگاه همشهریان تهران شناخته شده می باشد.

از جمله دلایل واضح و آشکار این که چرا برابری نتسان علاوه برکاهش شدید نرخنامه و کرایه خود به عنوان با کفیت ترین باربری شناخته شده است این می باشد که  مدیران این مجموعه همواره و در هر شرایطی حق را با مشتریان می دانند و همواره تلاش نموده اند تا با ارتباط مستمر و پیوسته با همشهریان عزیز ایرادات کار و شکایات را با دقت بررسی نمایند و این موضوع خود باعث شده است که هر روز بر کیفیت سرویس دهی های شهری و بین شهری افزوده شود.

اما دلایل کاهش قیمت نرخنامه و تعرفه و کرایه حمل بار در باربری تهران به شرح زیر می باشد.

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری تهران برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر تهران به کرج 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از کرج به تهران داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هردو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

2- با توجه به توضیحی که قبلا داده شد مبنی بر نحوه درآمد باربری ها, باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه باربری تهران مدت هاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند. در پایان به تمامی همشهریان عزیز در شهر تهران توصیه می نماییم حتما یک بار هم که شده جهت حمل بار و اثاثیه خود از باربری تهران با نام تجاری نتسان استفاده نمایید قول می دهیم مشتری دائم ما خواهید شد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book