خانه تا70% تخفیف حمل بار اثاثیه منزل تهران زنجان خاور نیسان کامیون
2020-01-25 21:04


تا70% تخفیف حمل بار اثاثیه منزل تهران زنجان خاور نیسان کامیون
دسته بندی: باربری | در: 1398-8-23


حمل بار اثاثیه منزل اداری و تجاری از شهر تهران و مشهد به تمام شهرهای استان زنجان از جمله زنجان ابهر خرمدره قیدار هیدج صایین‌قلعه آب‌بر و سایر شهرستان ها با ارزان ترین نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل بار زیر قیمت تمام باربری های ایران با انواع ماشین های وانت بار نیسان خاور مسقف کامیون تریلی ده چرخ تا 70%تخفیف

باربری تهران به زنجان و شهرهای ابهر – خرمدره - قیدار – هیدج - صایین‌قلعه - آب‌بر و سایر شهرستان های این استان با نام تجاری نتسان یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری مستقر در دو کلان شهر تهران و مشهد می باشد.

باربری نتسان حدود یک دهه قبل در بازار حمل و نقل تهران و مشهد قدم نهاد و در طی یک دهه فعالیت خود توانسته است گام های اساسی و مهمی را در صنعت حمل و نقل کشور اجرا نماید. موسسه باربری نتسان با شعار ارزانی و کیفیت سرویس دهی بالا برای همه هموطنان عزیز فعالیت خود را آغاز نمود.

از جمله نکاتی که لازم میدانیم در مورد باربری تهران به زنجان که زیر مجموعه گروه باربری نتسان می باشد را بیان نماییم این می باشد که دارای ده ها اکیپ آماده سرویس دهی به صورت شبانه روزی در شهر تهران و مشهد می باشد که خود باعث شده است که همواره در تمامی ساعات شبانه روزی اجازه ماندن بار و اثاثیه مردم عزیزمان روی زمین را ندهد.

این باربری هم اکنون دارای بیش از صدها کارگر دوره دیده و بارچین های بسیاری حرفه ایی می باشد و در کنار آنان نیز رانندگان بسیار کاربلد می باشد که هم مسیرهای درون شهری را به خوبی مسلط می باشند و از همه مهمتر مسیرهای بین جاده ایی و بین شهری را به خوبی بلد می باشند. چرا که همه ما به خوبی میدانیم در اسباب کشی و یا جابجایی اثاثیه و خرده بار و هرگونه بار دیگر در بین جاده ها وجود رانندگان مطمئن و راه بلد ضروری می باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در باربری های بین جاده ایی از جمله مسیر تهران به استان زنجان این می باشد که بایستی بار به صورت اصولی و با روش های صحیح چیده شود. چراکه دوری مسافت و وجود جاده های پر پیچ و خم باعث خواهد شد که در صورت عدم چیدمان صحیح, به بار آسیب برسد.

وجود بارچین های بسیار حرفه ایی و دوره دیده و با تجربه باعث شده است که در تمام دوران فعایت باربری نتسان حتی یک مورد قصور به این مجموعه گزارش نشود که این خود باعث افزایش و همچنین اعتماد بیش از پیش همشهریان و هموطنان عزیز به باربری نتسان شده است که البته ما آن را وظیفه ذاتی خود میدانیم.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شده باربری نتسان هم اکنون به عنوان ارزان ترین و معتبرترین باربری در شهرهای تهران و مشهد شناخته شده است حال سوالی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که این حجم بالای از محبوبیت و مقبولیت در طی تنها یک دهه فعالیت از کجا به دست آمده است و براساس چه فرمول و سناریو تا این اندازه سرویس ها زیر قیمت (نرخنامه – کرایه) سایر باربری ها می باشد؟
در ادامه رعایت 3 اصل اساسی که باعث شده است این مجموعه به این موفقیت های بزرگ دست یابد را اشاره خواهیم نمود:

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به زنجان می رود مسیر بازگشت از زنجان را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدتهاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند. تلاش و پشتکار شبانه روزی باعث شده است که این مجموعه روز به روز بیشتر پیشرفت کند و مورد اعتماد هموطنان عزیز قرار گیرد.

اما برای حمل بار اثاثیه و اسباب کشی از تهران به زنجان شما می توانید از 3 مسیر استفاده نمایید. مسیر در تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

مسیر 1     333 کیلومتر     3 ساعت و 37 دقیقه
مسیر 2     327 کیلومتر     4 ساعت و 18 دقیقه
مسیر 3     395 کیلومتر     4 ساعت و 37 دقیقه


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book